Performancing Metrics

ویلبور راس به کارمندان بدون حقوق: بروید برای خودتان وام بگیرید | اتاق خبر
کد خبر: 422063
تاریخ انتشار: 5 بهمن 1397 - 14:52
تداوم بحران تعطیلی دولت؛
ویلبور راس، وزیر تجارت آمریکا به کارمندان بیکار شده و بدون دستمزد دولت که با تعطیلی، دومین ماه حقوق خود را هم از دست داده‌اند، گفت: برای پرداخت هزینه‌های خود، وام بگیرید.

 

به گزارش اتاق خبر، به نقل از مهر، ویلبور راس، وزیر تجارت آمریکا، پنج‌شنبه شب به کارمندان بیکار شده و بدون دستمزد دولت که با تعطیلی، دومین ماه حقوق خود را هم از دست داده‌اند، گفت: برای پرداخت هزینه‌های خود، وام بگیرید.

او همچنین اضافه کرد: متوجه نمی‌شوم چرا کارمندان برای گذران زندگی خود با مشکل مواجه هستند.

راس که خود با خرید شرکت‌های تحت فشار و ورشکسته، ثروتمند شده است، در مصاحبه با سی‌ان‌بی‌سی گفت: این ناامیدکننده است که برخی از کارمندان فدرال که از تعطیلی دولت آسیب دیده‌اند، سر کار خود حاضر نمی‌شوند.

راس گفت: حقوق این افراد ۳۰ روز عقب افتاده است، هیچ دلیل واقعی‌ برای این وجود ندارد که آنها نتوانند برای پوشش این عقب ‌افتادن دستمزد، وام بگیرند. من خودم تبلیغات برخی شرکت‌ها و موسسات مالی را دیده‌ام که چنین وامی ارائه می‌دهند؛ بنابراین این اصلا بهانه خوبی برای این نیست که یک بحران نقدینگی داشته باشیم؛ هر چند افراد باید سود اندکی هم در ازای این وام‌ها پرداخت کنند.

این اظهارات راس در حالی بیان شد که تعطیلی دولت آمریکا که بلندترین تعطیلی دولت در تاریخ این کشور به شمار می‌رود، بدون این که امیدی به پایان داشته باشد، روز سی و چهارم خود را هم سپری کرد.

ترامپ هم البته در واکنش به این اظهارات وزیر تجارت خود، گفته که او این اظهارات را نشنیده است، اما آن را درک می‌کند.

ترامپ گفت: شاید او باید به شکلی دیگر این حرف را می‌زد و احتمالا ویلبور راس می‌خواسته بگوید آنها دارند کار خود را در کنار شما انجام می‌دهند. من می‌دانم که بانک‌ها دارند در این راستا فعالیت می‌کنند.

انتهای پیام/

نظرات
ADS
ADS
پربازدید