Performancing Metrics

قیمت بلیط اتوبوس‌های بین شهری در نوروز افزایش می‌یابد | اتاق خبر
کد خبر: 423304
تاریخ انتشار: 1 اسفند 1397 - 15:20
وزیر راه در حاشیه جلسه دولت
وزیر راه و شهرسازی اظهار کرد: هر ساله به دلیل آنکه اتوبوس‌های بین شهری یک طرف از مسیر خود را خالی از مسافر طی می‌کنند افزایش قیمت با نظارت سازمان راهداری اعمال می‌شود.

 

به گزارش اتاق خبر، به نقل از ایسنا، محمد اسلامی وزیر راه و شهرسازی در حاشیه جلسه امروز هیئت وزیران در جمع خبرنگاران با اشاره به آمادگی ناوگان حمل و نقل هوایی، ریلی و زمینی برای انجام سفرهای نوروزی اظهار کرد: قیمت‌های جدید ناوگان اتوبوسرانی ۲۵ اسفند ماه سال جاری توسط انجمن صنفی این ناوگان اعلام خواهد شد.

وی خاطر نشان کرد: در بخش ناوگان اتوبوسرانی بین شهری به دلیل آن که در سفرهای نوروزی اتوبوس‌های بین شهری مسیرهای رفت و یا برگشت خود را خالی از مسافر طی می‌کنند هر ساله انجمن صنفی مربوطه با نظارت سازمان راه داری قیمت بلیط‌ها را افزایش می‌دهد.

وزیر راه و شهرسازی درباره‌ی اقدامات انجام شده برای کاهش تصادفات جاده‌ای در ایام نوروز گفت: با توجه به اینکه اتوبوس‌های بین شهری همگی به سامانه‌ی سپهتن متصل هستند و تحت مراقبت ویژه قرار دارند امیدواریم مانند سال قبل با کاهش بسیاری در حوادث جاده‌ای مواجه باشیم.

وی تصریح کرد: در نوروز ۹۸ تمهیدات ترافیکی و زیر ساختی ویژه‌ای برای تردد خودروها در نظر گرفته شده است و امیدواریم نوروز کم حادثه‌ای را تجربه کنیم.

انتهای پیام/

نظرات
ADS
ADS
پربازدید