Performancing Metrics

واردات ۵۰ هزار رأس دام زنده از طریق بندر چابهار | اتاق خبر
کد خبر: 424222
تاریخ انتشار: 24 اسفند 1397 - 15:34
مدیرکل بنادر و دریانوردی استان سیستان و بلوچستان گفت: اداره کل بنادر و دریانوردی استان سیستان و بلوچستان برای تخلیه سریع محموله‌های وارداتی دام زنده آمادگی کامل دارد.

 

به گزارش اتاق خبر، به نقل از ایسنا، بهروز آقایی افزود: با تأمین زیرساخت‌های بندری و تجهیزات تخلیه دام زنده از شناورهای حمل دام؛ امکان تخلیه انواع دام‌های سبک و سنگین در بندر چابهار فراهم شده است.

وی با اشاره به ظرفیت‌های مناسب بندری و امکانات کشتارگاهی استان و شهرستان چابهار و همچنین نیاز کشور به تأمین به موقع دام در روزهای پایانی سال تاکید کرد: امکانات موجود بندر چابهار فرصت بسیار مناسبی برای تخلیه محموله‌های دریایی وارداتی دام زنده به کشور خواهد بود.

او اظهار امیدواری کرد: تمامی دستگاه‌های استان از ظرفیت موجود با تشریک مساعی جهت کاهش هزینه و تسریع تخلیه و حمل محموله تلاش می‌کنند.

وی افزود: تا پایان سال برنامه ورود سه شناور حامل دام سبک به بندر چابهار نهایی شده است که اولین شناور ظرف ۲۴ ساعت آینده وارد بندر خواهد شد که با فعالیت‌های شبانه‌روزی بندر در روزهای پایانی سال تلاش خواهد شد در کوتاه‌ترین زمان ممکن عملیات پهلودهی و تخلیه کشتی‌ها انجام شود.

آقایی افزود: ورود همزمان سه شناور حامل دام ظرف یک هفته و واردات ۸۰ هزار رأس دام بصورت حمل دریایی برای اولین بار در کشور از طریق بندر چابهار بی‌سابقه است.

انتهای پیام/

کلید واژه ها :
نظرات
ADS
ADS
پربازدید