Performancing Metrics

آغاز توزیع ۱۰۰ هزارتن کنجاله سویا از امروز در سراسر کشور | اتاق خبر
کد خبر: 424381
تاریخ انتشار: 27 اسفند 1397 - 20:20
ورناصری خبر داد:
مدیرعامل شرکت پشتیبانی اموردام از آغاز توزیع ۱۰۰ هزارتن کنجاله سویا از امروز در سراسر کشور خبر داد و گفت: در ایام تعطیلات نیز تولیدکنندگان می توانند نسبت به دریافت سهمیه خود اقدام کنند.

 

به گزارش اتاق خبر، به نقل از مهر، حمید ورناصری از ابلاغ توزیع ۱۰۰ هزارتن کنجاله سویا از امروز در سراسر کشور خبر داد و گفت: با توجه به نیاز مجموعه تولیدکنندگان اعم از مرغداران و دامداران و براساس هماهنگی‌های انجام شده، ما امروز توزیع ۱۰۰ هزارتن کنجاله سویا را در سراسر کشور ابلاغ کردیم.

وی اضافه کرد: براین اساس هرکیلوگرم کنجاله سویا، تحویل از محل انبارهای شرکت پشتیبانی اموردام کشور، با قیمت ۲,۶۰۰ تومان توزیع خواهد شد.

این مقام مسئول تصریح کرد: همه تولیدکنندگان می‌توانند با مراجعه به سازمان‌های جهاد کشاورزی استان‌ها، بر مبنای آمار تولید و میزان جوجه ریزی نسبت به دریافت سهمیه خود اقدام کنند.

ورناصری با بیان اینکه در ایام تعطیلات نوروز همه همکاران ما در سراسر کشور در ادارات کل پشتیبانی اموردام استان حضور دارند، گفت: هیچ کدام از سیستم‌ها و انبارهای شرکت در این ایام تعطیل نخواهد بود و نسبت به فروش و صدور حواله و تحویل کالا در تمام ایام تعطیلات اقدام خواهد شد.

وی تصریح کرد: بنابراین تولیدکنندگان این امکان را دارند که در ایام تعطیلات نوروز نیز به ادارات کل ما در استان‌ها مراجعه و نسبت به دریافت سهمیه خود اقدام کنند.

به گفته ورناصری این اقدامات در راستای تأمین نیاز تولیدکنندگان و اصلاح شرایط قیمتی نهاده‌ها انجام می‌شود.

انتهای پیام/

نظرات
ADS
ADS
پربازدید