Performancing Metrics

تشکیل کمیته بررسی خسارت‌ها به واحدهای تولیدی و صنعتی در مناطق سیل زده | اتاق خبر
کد خبر: 424669
تاریخ انتشار: 6 فروردین 1398 - 12:04
معاون وزیر صنعت، معدن و تجارت اعلام کرد
معاون وزیر صنعت، معدن و تجارت از تشکیل کمیته‌ای در استان گلستان برای بررسی و تصمیم گیری درباره خسارات ناشی از سیل خبر داد و ابراز امیدواری کرد که تا ۸ روز آینده واحدهای صنعتی این استان به تدریج فعالیت خود را از سر بگیرند.

 

به گزارش اتاق خبر، به نقل از ایسنا، محسن صالحی نیا که به استان گلستان سفر کرده است، ضمن بیان این مطلب اظهار کرد: در جریان سیل اخیر گلستان، میزان ورودی آب به نسبت خروجی آن بسیار بالاتر بوده که این موضوع خسارت‌هایی را به واحدهای تولیدی و زیربنایی شهرک‌های صنعتی وارد کرده است، با این حال سطح آب در چند روز اخیر تا حدودی پایین آمده و شرایط بهتر شده است.

وی افزود: برآورد اولیه ای درباره خسارات به تأسیسات زیربنایی شهرک صنعتی استان گلستان و واحدهای تولیدی داشته ایم، اما در این مرحله، از نظر کارشناسی اظهارنظر قطعی دشوار است و باید چند روزی هم صبر کرد تا شرایط برای برآورد قطعی فراهم شود.

مدیر عامل سازمان صنایع کوچک و شهرک‌های صنعتی ایران ادامه داد: کمیته‌ای در استان گلستان برای رفع مشکلات با ریاست استاندار و حضور رؤسای سازمان صنعت، معدن و تجارت، برنامه و بودجه این استان و مدیرکل راه، مسکن و شهرسازی، اتاق بازرگانی گلستان و… تشکیل شده است که ارزیابی از وضعیت داشته و بر اساس آن برای جبران خسارات، رفع مشکلات و بازگشت به شرایط عادی اقدامات لازم انجام شود.

صالحی نیا افزود: با واحدهای تولیدی نیز جلسه‌ای داشتیم، آنها نیز نقطه نظرات و مطالباتی داشتند و مسائل مختلفی مانند استمهال بدهی، بیمه و… را مطرح کردند که ما نیز آنها را پیگیری خواهیم کرد تا در این موارد مساعدت‌هایی صورت گیرد و رؤسای سازمان صنعت، معدن و تجارت و شهرک‌های صنعتی استان گلستان هم بر کار نظارت خواهند داشت.

وی در پایان خاطرنشان کرد: در حال حاضر اقدامات لازم در حال انجام است و تا آخر هفته که آب و هوا و وضعیت در شرایط بهتری قرار گیرد، این اقدامات پیگیری خواهد شد و در آن زمان می‌توان برآورد دقیق‌تر و کارشناسی تری نسبت به خسارات وارده داشت.

انتهای پیام/

نظرات
ADS
ADS
پربازدید