Performancing Metrics

رشد سهام آسیایی با امید به پیشرفت مذاکرات چین و آمریکا | اتاق خبر
کد خبر: 424837
تاریخ انتشار: 9 فروردین 1398 - 17:42
روز جمعه، با امید به اینکه چین و آمریکا در مذاکرات تجاری خود در حال پیشرفت هستند، با رشد سهام چینی، سهام آسیایی بالا رفت.

 

به گزارش اتاق خبر، به نقل از مهر، روز جمعه، با امید به اینکه چین و آمریکا در مذاکرات تجاری خود در حال پیشرفت هستند، با رشد سهام چینی، سهام آسیایی بالا رفت، درحالی‌که پس از کاهش نگرانی‌ها در مورد چشم‌انداز اقتصادی، سود اوراق قرضه هم رشد کرد.

داده‌های تاجران اروپایی هم نشان می‌دهد که سهام این قاره در ابتدای معاملات امروز رشد خواهند کرد. تا به این لحظه فوتسی انگلیس ۰.۵۶ درصد بالا آمده است، کاک فرانسه و داکس آلمان هم ۰.۴ تا ۰.۵ درصد بالاتر باز خواهند شد.

گسترده‌ترین شاخص سهام آسیا اقیانوسیه ام‌اس‌سی‌آی در خارج از ژاپن ۰.۷۵ درصد رشد کرد، درحالی‌که شاخص نیکی ژاپن ۰.۸۲ درصد بالا آمد.

کامپوزیت شانگهای بیش از ۳.۲۰ درصد جهش کرد، درحالی‌که شاخص هانگ‌سنگ در هنگ‌کنگ ۱.۰۰ درصد به ارزش خود افزود.

اس‌اس‌اکس استرالیا با رشد اندک ۰.۰۷ درصدی، در محدوده مثبت باقی ماند، درحالی‌که کوسپی کره‌جنوبی ۰.۵۹ درصد رشد کرد.

حال‌وهوای بازارها پس از آن بهتر شد که مقامات آمریکا اعلام کردند چین در مذاکرات تجاری پیشنهاداتی سازنده ارائه کرده و از آن‌چه قبلاً ارائه می‌کرد خیلی جلوتر رفته است. این پیشنهادات شامل انتقال تکنولوژی می‌باشد.

استیون منوچین، وزیر خزانه‌داری آمریکا هم صبح جمعه اعلام کرد که شب گذشته شام کاری سازنده‌ای در پکن داشته است و امروز هم مذاکرات برای حل اختلافات تجاری چین و آمریکا ادامه می‌یابد.

نرخ سود اوراق قرضه ۱۰ ساله آمریکا، که روز پنج‌شنبه به پایین‌ترین سطح ۱۵ ماهه ۲.۳۵۲ درصد رسیده بود، امروز تا ۲.۴۰۲ بالا آمد.

در بازار ارز، نرخ دلار در برابر ین تقویت شد و از پایین‌ترین سطح یک و نیم ماهه ۱۰۹.۷۰، به نرخ برابری ۱۱۰.۶۴ رسید.

انتهای پیام/

کلید واژه ها :
نظرات
ADS
ADS
پربازدید