Performancing Metrics

جزئیات گازرسانی به لرستان بعد از وقوع سیل | اتاق خبر
کد خبر: 425096
تاریخ انتشار: 15 فروردین 1398 - 09:56
سخنگوی شرکت ملی گاز ایران از وصل شدن گاز بخش شرقی شهر پلدختر خبر داد و گفت: گاز شهرهای معمولان، چگنی و دوره تا ساعاتی دیگر وصل خواهد شد.

 

به گزارش اتاق خبر، به نقل از ایسنا، مجید بوجارزاده با اشاره به قطع گاز برخی مشترکان استان لرستان به دلیل سیل، گفت: خوشبختانه با تلاش‌های شبانه‌روزی مسئولان گاز استان لرستان، گاز بخش شرقی شهر پلدختر با گرفتن یک انشعاب از خط ششم سراسری گاز، ساعاتی پیش وصل شد و هم اکنون همکاران شرکت گاز استان، در حال وصل کردن گاز منازل این شهر هستند.

وی ادامه داد: گاز شهرهای معمولان، چگنی و دوره نیز تا دو ساعت آینده وصل خواهد شد و هموطنان عزیزمان در این شهرها نیز از نعمت داشتن گاز بهره‌مند خواهند شد. در ضمن گاز روستاهای چگنی و دوره همزمان با شهرها و به صورت خانه به خانه وصل خواهد شد.

این مقام مسئول در ادامه با بیان این که گاز ساختمان‌هایی که به لحاظ لوله کشی و علمک گاز دچار حادثه نشده و شرایط ایمنی دارند، وصل خواهد شد، اظهار کرد: متأسفانه در بخش غربی شهر پلدختر به دلیل آب‌گرفتگی شدید و تخریب روستاها امکان وصل شدن گاز منازل وجود ندارد.

بوجارزاده تصریح کرد: هم اکنون ١٨ روستای شهر معمولان از نعمت گاز برخوردار شده و متأسفانه در ١٤ روستای این شهر به دلیل تخریب شدید و یا آب زیاد امکان وصل شدن گاز وجود ندارد.

بر اساس این گزارش به نقل از شرکت ملی گاز، رئیس روابط عمومی شرکت ملی گاز ایران در پایان افزود: خوشبختانه با همت مسئولان استانی شرایط امیدوارکننده‌ای حاکم است و پیش‌بینی ما این است که تا حداقل صبح فردا گاز هموطنانمان در شهرهای معمولان، چگنی و دوره به طور کامل وصل خواهد شد.

انتهای پیام/

کلید واژه ها :
نظرات
ADS
ADS
پربازدید