Performancing Metrics

سفر ۳ میلیون و ۱۷۷ هزار مسافر با حمل و نقل هوایی در نوروز | اتاق خبر
کد خبر: 425244
تاریخ انتشار: 17 فروردین 1398 - 23:39
سازمان هواپیمایی کشوری اعلام کرد؛
سازمان هواپیمایی کشوری از پایان سفرهای نوروزی با جا به جایی بیش از ۳ میلیون و ۱۷۷ هزار و ۷۴۴ مسافر با انجام ۲۵ هزار و ۵۴۶ پرواز خبر داد.

 

به گزارش اتاق خبر، به نقل از خبرگزاری مهر، رضا جعفرزاده اظهار داشت: فرودگاه امام (ره) با انجام ۳۲۵۳ پرواز و جا به جایی ۵۲۶ هزار و ۱۸۳ مسافر بالاترین حجم در پروازهای بین المللی و فرودگاه مهرآباد با انجام ۲۶۸۵ پرواز و جا به جایی ۷۶۰ هزار مسافر در این ایام بیشترین سرویس دهی در پروازهای داخلی را ارائه کرده اند.

وی تعداد پروازهای عبوری در این ایام را ۲۴ هزار و ۲۸۹ پرواز ذکر کرد و گفت: فرودگاه کیش در بین مراکز سیاحتی و گردشگری با سرویس دهی ۳۳۱ هزار و ۹۳۶ مسافر و انجام بیش از ۲۵۱۱ پرواز ورودی و خروجی بیشترین سهم را برعهده داشته است که در مقایسه با سال گذشته ۶ درصد در پروازها و ۹ درصد در جا به جایی مسافر افزایش داشته است.

جعفرزاده افزود: به مسافران عزیز این اطمینان را می‌دهیم که چنانچه مواردی را مشاهده کرده اند که نرخ بلیت هواپیما بیرون از چارچوب تعیین شده از طرف شرکت‌های هواپیمایی که دامنه نرخ‌ها از طریق سایت انجمن شرکت‌های هواپیمایی در دسترس قرار دارد، خریداری کرده اند در مرحله اول از طریق شرکت‌های هواپیمایی و در نهایت از طریق سایت سازمان هواپیمایی کشوری قابل پیگیری است.

وی در پایان از تمامی مجموعه‌هایی که در فرایند پروازهای نوروزی فعال بوده و زمینه انجام پروازهای ایمن و سلامت و امنیت شایسته فرودگاه‌ها را فراهم کرده اند از جمله شرکت فرودگاه‌ها و ناوبری هوایی، پلیس فرودگاه‌ها، سپاه حفاظت هواپیمایی، شرکتهای هندلینگ تمامی مراکز ارائه بلیت هواپیما چه دفاتر خدمات مسافرت هوایی و چه بخش‌های دفاتر خدمات الکترونیک که طبق مقررات سرویس دهی کرده اند سپاسگزاری کرد.

انتهای پیام/

نظرات
ADS
ADS
پربازدید