Performancing Metrics

اطلاعیه فرابورس درباره فروش سهام بانکهای ادغامی | اتاق خبر
کد خبر: 425275
تاریخ انتشار: 18 فروردین 1398 - 18:42
فرابورس ایران در اطلاعیه ای، شیوه ثبت تقاضای فروش سهام بانک های ادغامی از سوی سهامداران را اعلام کرد.

 

به گزارش اتاق خبر، به نقل از مهر، فرابورس ایران در اطلاعیه‌ای، شیوه ثبت تقاضای فروش سهام بانک‌های ادغامی از سوی سهامداران را اعلام کرد.

در این اطلاعیه آمده است:

شرکت‌های بانک حکمت ایرانیان، بانک مهر اقتصاد، بانک قوامین و مؤسسه اعتباری کوثر مرکزی

با عنایت به مصوبات شورای عالی هماهنگی اقتصادی (سران سه قوه) در خصوص چارچوب ادغام بانک‌ها و مؤسسات اعتباری وابسته به نیروهای مسلح در بانک سپه، موارد زیر را به اطلاع سهامداران محترم می‌رساند:

۱- مقتضی است سهامداران محترم تمامی اطلاعات و شرایط منتشره در سایت رسمی کدال را در تصمیم گیری های خود مدنظر قرار دهند.

۲- مقتضی است آن دسته از سهامدارانی که قصد فروش سهام خود در این مرحله را دارند به شعب کارگزاران عضو فرابورس ایران در سراسر کشور مراجعه و نسبت به تکمیل و ارائه تقاضای فروش سهام خود به همراه تعهدنامه مربوطه اقدام نمایند.

۳- شرایط ارائه تقاضاهای فروش به صورت زیر می‌باشد:

* دوره اخذ سفارش توسط کارگزاران عضو از روز یکشنبه مورخ ۱۳۹۸.۱.۱۸ لغایت روز یکشنبه ۱۳۹۸.۱.۲۹ می‌باشد، لکن زمان بازگشایی نماد معاملاتی جهت ورود ثبت سفارش در سامانه معاملاتی و انجام معامله بر اساس پیام ناظر بازار متعاقباً اعلام می‌شود.

* اعتبار زمانی تقاضاهای فروش باید بدون محدودیت زمانی (Good till cancel ) باشد.

* تقاضای فروش برای سهامداران حقیقی باید صرفاً بر اساس قیمت ۱,۰۰۰ ریال باشد.

* تقاضای فروش برای سهامداران حقوقی غیروابسته به نیروهای مسلح باید صرفاً بر اساس قیمت پایانی سهام در زمان توقف نماد معاملاتی مربوطه باشد.

* دوره زمانی ورود سفارش‌های فروش پس از بازگشایی نماد معاملاتی از ساعت ۸:۳۰ لغایت ۱۴ در تمامی جلسات رسمی معاملاتی امکان پذیر است و معاملات بر اساس مصوبه شورای عالی بورس و اوراق بهادار در قالب معامله خارج از جلسه رسمی معاملات انجام می‌شود.

* انجام معاملات معاف از کارمزد نقل و انتقال (به استثنای کارمزد شرکت‌های کارگزاری) است و کارمزد مربوط به کارگزار فروشنده توسط واحدهای ادغام شونده پرداخت می‌شود.

نظرات
ADS
ADS
پربازدید