Performancing Metrics

حفاران نفتی چین زیر گوش آمریکا | اتاق خبر
کد خبر: 425827
تاریخ انتشار: 31 فروردین 1398 - 10:13
با مدرن‌ترین تجهیزات؛
چین اقدامات حفاری نفتی خود در آب‌های کوبا را تقویت کرده و با استفاده از مدرن‌ترین و پیشرفته‌ترین تجهیزات، به ذخایری دست یافته است که کوبایی‌ها نمی‌توانستند به آن دسترسی داشته باشند.

 

به گزارش اتاق خبر، به نقل از مهر، چین اقدامات حفاری نفتی خود در آب‌های کوبا را تقویت کرده و با استفاده از مدرن‌ترین و پیشرفته‌ترین تجهیزات، به ذخایری دست یافته است که کوبایی‌ها نمی‌توانستند به آن دسترسی داشته باشند.

خبرگزاری دولتی چین (شین‌هوا) اعلام کرد که یک شرکت زیرمجموعه شرکت ملی نفت چین (سی‌ان‌سی‌پی)، «گریت وال دریلینگ» (شرکت حفاری دیوار بزرگ چین)، در پروژه‌ای مشترک با شرکت ملی سوخت کوبا (کوپت)، در سواحل این کشور دست به حفاری نفتی زده است.

خولیو جیمنز، مدیر حفاری کوپت گفت: میادین نفتی ما در دریاها گسترده شده‌اند و به این ترتیب، چاه‌های نفت بسیار عمیق‌تری لازم هستند که برای دستیابی به آنها، ما نیازمند تکنولوژی پیشرفته و مدرنی هستیم که ما آن را از طریق شرکت «گریت وال دریلینگ»، به دست آورده‌ایم.

منطقه تحت حفاری نزدیک به شهر ساحلی بوکا دو کاماریوکا است که در ۷۵ مایلی شرق هاوانا است. این میدان نفتی در عمق ۱۴۷۵ متری دریا قرار دارد. مدیریت گریت وال مدعی شده است که چندین چاه نفتی جدید با استفاده از تکنولوژی این شرکت، به شکل موثرتری حفاری شده‌اند.

منگ، فانجی، معاون مدیرعامل گریت وال، می‌گوید: ما کارایی حفاری‌ها را بیشتر کرده و هزینه ساخت چاه‌ها را کاهش داده‌ایم و به این ترتیب، چندین چاه بسیار سودآور حفاری کرده و به علاوه آن، ما از عملیات اکتشاف میادین جدید نفتی هم پشتیبانی کرده‌ایم.

انتهای پیام/

کلید واژه ها :
نظرات
ADS
ADS
پربازدید