Performancing Metrics

افزایش حجم و ارزش معاملات فرابورس ایران | اتاق خبر
کد خبر: 426844
تاریخ انتشار: 21 اردیبهشت 1398 - 22:22
در نخستین روز معاملاتی هفته رقم خورد:
بازارهای نه گانه فرابورس ایران در آغاز این هفته کاری در اردیبهشت‌ماه ۹۸ شاهد دست به دست شدن بیش از یک میلیارد و ۷۷۶ میلیون ورقه به ارزش نزدیک به هفت هزار و ۶۰ میلیارد ریال بودند.

 

به گزارش اتاق خبر، به نقل از خبرگزاری مهر، بازارهای نه گانه فرابورس ایران در آغاز این هفته کاری در اردیبهشت‌ماه ۹۸ شاهد دست به دست شدن بیش از یک میلیارد و ۷۷۶ میلیون ورقه به ارزش نزدیک به هفت هزار و ۶۰ میلیارد ریال بودند که این حجم از معاملات در بیش از ۱۸۰ هزار نوبت معاملاتی رقم خورد و متغیر حجم و ارزش میزانی از افزایش را نسبت به آخرین روز معاملاتی هفته گذشته ثبت کردند.

معاملات سهام در بازار اول امروز شنبه ۲۱ اردیبهشت ۹۸ با داد و ستد ۱۵۰ میلیون سهم به ارزش ۵۰۲ میلیارد ریال پیگیری شد و ۷۹۰ میلیون سهم به ارزش دو هزار و ۵۷۳ میلیارد ریال نیز در بازار دوم خرید و فروش شد.

در ادامه، بازار پایه در روزی که گذشت به استقبال معامله ۷۴۶ میلیون سهم به ارزش یک هزار و ۸۵۷ میلیارد ریال رفت.

در سمت دیگر بازار، مجموع حجم معاملات اوراق بدهی، اوراق تسهیلات مسکن و صندوق‌های سرمایه‌گذاری قابل معامله (ETF) در روز جاری در بازار ابزارهای نوین مالی به ۴۴ میلیون ورقه رسید که ارزش این حجم از معاملات دو هزار و ۸۳ میلیارد ریال بود.

همچنین شاخص کل فرابورس ایران در روزی که گذشت با ۱۶ واحد کاهش در پایان معاملات در سطح ۲۵۸۹ واحدی قرار گرفت که معاملات منفی در نمادهای «مارون»، «ذوب» و «هرمز» بیشترین تأثیر را بر اُفت امروز آیفکس بر جای گذاشت.

انتهای پیام/

نظرات
ADS
ADS
پربازدید