Performancing Metrics

هما باید به عنوان بنگاه اقتصادی روی پای خود بایستد | اتاق خبر
کد خبر: 426893
تاریخ انتشار: 22 اردیبهشت 1398 - 23:25
مدیرعامل ایران ایر:
مدیرعامل هواپیمایی جمهوری اسلامی ایران گفت: هما باید به عنوان یک بنگاه اقتصادی روی پای خود ایستاده و به سرعت به جلو حرکت کند.

 

به گزارش اتاق خبر، به نقل از خبرگزاری مهر، تورج دهقانی زنگنه در دیدار با خلبانان این شرکت گفت: هما باید به عنوان یک بنگاه اقتصادی روی پای خودش بایستد تا به سرعت به جلو حرکت کند. ما باید امکانات بالقوه را بالفعل و از تمام ظرفیت‌های شرکت استفاده کنیم. باید دست به دست هم دهیم و همانند یک تیم، هما را به جایگاه اصلی خودش بازگردانیم.

دهقانی زنگنه افزود: ما در یک جنگ اقتصادی هستیم. جنگی که از جنگ نظامی که ۸ سال داشتیم به مراتب پیچیده‌تر و راهکارش به مراتب سخت‌تر است. جمهوری اسلامی نه به تجهیزاتش بلکه به مردمش تکیه می‌کند. به ایمان مردمش و آن ایمان در دل شماست که در خط مقدم این جبهه هستید.

مدیرعامل هما با اشاره به پتانسیل موجود در بین کارکنان این شرکت افزود: هیچکس به تنهایی نمی‌تواند به مقصد برسد. اگر خلبان هما ارزش دارد، یقیناً متخصصان مهندسی و تعمیرات هم ارزش دارند و کارمندی هم که در دفتر فعالیت می‌کند ارزشمند است.

وی یادآور شد: ما باید همانند یک کوهنورد که می‌خواهد قله را فتح کند نوک قله را ببینیم. دامنه‌ها نباید ما را به هراس بیاندازد و پستی و بلندی‌ها نباید در دل ما وحشت ایجاد کند. وقتی به نوک قله نگاه کردیم یقیناً آن را تسخیر خواهیم کرد و با کمک شما به قله خواهیم رسید.

انتهای پیام/

نظرات
ADS
ADS
پربازدید