Performancing Metrics

۵ تا ۱۰درصد آچارها در بازار، ساخت ایران است | اتاق خبر
کد خبر: 427380
تاریخ انتشار: 3 خرداد 1398 - 17:40
رئیس اتحادیه ابزار فروشان گفت: صنعت ابزارآلات نیاز به حمایت دولت دارد تا داشته های خود همچون تامین ۵ تا ۱۰ درصدی بازار را ارتقا دهد و از سوی دیگر به تولید محصولات فناوری محور روی بیاورد.

 

به گزارش اتاق خبر، به نقل از ایسنا، فریدون غمام نو درباره شرایط بازار ابزارآلات در سال "رونق تولید" گفت: صنعت ابزارآلات به حمایت قابل توجهی از سوی دولت نیاز دارد که مهمترین نیاز و دغدغه این صنف ورود تکنولوژی و فناوری به روز به کشور است.

رئیس اتحادیه ابزار فروشان خاطرنشان کرد: برای تولید ابزار آلات و پاسخگویی به نیاز بازار در راستای عدم نیاز به بازارهای وارداتی باید کارخانه‌های به روز در کشور دایر شود؛ به طور مثال تا به امروز دریل با کیفیت و به روز در ایران تولید نشده است.

وی یادآور شد: برای احداث کارخانه‌های به روز در ایران نیاز به سرمایه گذاری و انتقال تکنولوژی احساس می‌شود که دولت می‌تواند با تجمیع سرمایه این مهم را محقق کند.

غمام نو ادامه داد: در زمینه آچار تولید داخلی تنها ۵ تا ۱۰ درصد نیاز بازار را تأمین می‌کند و مابقی نیاز بازار از طریق واردات تأمین می‌شود.

وی تاکید کرد: متأسفانه با واردات محصولات بی کیفیت چینی، تولیدات داخلی شرایط مناسبی ندارند و باید با یک برنامه‌ریزی مناسب داشته‌های فعلی ارتقا و محصولات دیگر در کشور با تکیه بر علم به روز تولید شود.

انتهای پیام/

نظرات
ADS
ADS
پربازدید