Performancing Metrics

آمادگی ایتالیا برای همکاری با قطعه سازان ایرانی | اتاق خبر
کد خبر: 427387
تاریخ انتشار: 3 خرداد 1398 - 22:36
در حاشیه نمایشگاه خودرو در بلونیا مطرح شد؛
نمایشگاه دوسالانه قطعات و تجهیزات جانبی خودرو(Autopromatec 2019)با حضور۳۲کشور و بیش از ۱۵۰۰شرکت کوچک و متوسط در زمینه تولید قطعات و خدمات پس از فروش خودرو در بلونیای ایتالیا آغاز به کار کرد.

 

به گزارش اتاق خبر، به نقل از خبرگزاری مهر، در این رویداد بین‌المللی یک هیأت ایرانی به سرپرستی محسن صالحی‌نیا معاون وزیر صنعت، معدن و تجارت متشکل از اصغر مصاحب معاون صنایع کوچک سازمان صنایع کوچک و شهرک‌های صنعتی ایران، امیرحسین قناتی مدیرکل صنایع خودرو و نیرو محرکه وزارت صنعت، معدن و تجارت، اعضای انجمن صنایع همگن قطعات خودرو، نماینده نظام مبادلات پیمانکاری فرعی ایران و بیش از ۳۰ تولید کننده از کشور ایران حضور دارند.

در روز نخست این رویداد بین‌المللی، هیأت ایرانی در دیدارهای مختلفی با نمایندگان دولت محلی امیلیا رومانیا، رئیس انجمن قطعه سازان ایتالیا و رئیس نمایشگاه اتوپروموتک شرکت کرد که مهم‌ترین دستاورد آن، توسعه روابط قطعه سازان دو کشور بود و در این زمینه پیشنهاد شد قطعه سازان دو طرف، محصولات تولیدی و نیازهای متقابل خود را به‌صورت تهاتری تهیه نمایند.

نمایشگاه قطعات و تجهیزات جانبی خودرو اتوپروموتک برای اولین بار در سال ١٩٥٦ تحت عنوان نمایشگاه بین‌المللی در رم شکل گرفت. در سال ٢٠٠٥ وقتی که نمایشگاه اتوپروموتک بخش محصولات جدید مانند لوازم یدکی، قطعات و اجزا و خدمات خودرو را ارائه داد، نقطه عطف این نمایشگاه با ارائه خدمات پس از فروش شکل گرفت.

این نمایشگاه در سال ٢٠١٩ میزبان Autopromotec EDU و عرصه‌ای برای بررسی دقیق‌تر بازار خدمات پس از فروش خودرو در سطح بین‌المللی است که در طی ٤ روز بیش از ٢٠ نشست در آن برگزار می‌شود و بالغ بر ١٠٠ سخنران از شرکت‌های تجاری بین‌المللی، شرکت‌های مشاوره و رسانه‌ها در آن سخنرانی می‌کنند.

این رویداد تمرکز خود را بر مبتکرانه ترین جنبه‌های فنآوری در صنعت خودرو که توجه خاصی به موضوع فنآوری اطلاعات و ارتباطات در وسایل نقلیه دارد، قرار داده است.

بخش‌های مختلف نمایشگاه قطعات و تجهیزات جانبی خودرو اتوپروموتک عبارت‌اند از: کارخانجات، تجهیزات و ابزار، کارگاه آموزشی تعمیر خودرو، تعمیر بدنه وسایل نقلیه، برق کاری وسایل نقلیه، عمده فروشی تایر خودرو، واسطه‌های فروش خودرو، بخش خدمات سرویس خودرو، کارواش و مراکز تعمیر وسایل نقلیه، و همچنین ماشین آلات، تجهیزات، مواد اولیه و محصولات فروش و تعمیر تایر، ماشین‌ها و تجهیزات لازم برای پیاده کردن موتور و تعمیر و سوار کردن مجدد، قطعات یدکی و اجزا خودرو.

نمایشگاه دوسالانه قطعات و تجهیزات جانبی خودرو (Autopromatec 2019) از ۲۲ لغایت ۲۶ می در شهر بلونیای ایتالیا در حال برگزاری است.

انتهای پیام/

نظرات
ADS
ADS
پربازدید