Performancing Metrics

اس‌اندپی سومین افت هفتگی را ثبت کرد | اتاق خبر
کد خبر: 427404
تاریخ انتشار: 4 خرداد 1398 - 12:37
در پایان معاملات هفتگی
اگرچه شاخص‌های وال‌استریت در پایان معاملات روز جمعه اندکی بهبود یافت اما شاخص «اس‌اندپی» سومین هفته خود را با افت به پایان رساند.

 

به گزارش اتاق خبر، به نقل از مهر، در پایان معاملات روز جمعه به وقت آمریکا (بامداد شنبه به وقت تهران)، درحالی که سخنان امیدبخش ترامپ در مورد روابط تجاری با چین نگرانی‌های برخی از سرمایه‌گذاران را از بین برد، شاخص‌های وال‌استریت که روز پنج شنبه افت کرده بودند، اندکی بهبود یافتند.

ترامپ پنج‌شنبه شب گفت که پیش‌بینی می‌کند توافق با چین به سرعت انجام شود. او اضافه کرد مسأله غول ارتباطات چین، هوآوی، هم که کاخ سفید آن را در لیست سیاه قرار داده است، می‌تواند در مذاکرات تجاری گنجانده شود.

با این حال او همچنان هوآوی را بسیار خطرناک دانست.

از دو هفته پیش تا کنون، که آخرین دور مذاکرات چین و آمریکا در واشنگتن انجام شد، هیچ زمان‌بندی‌ای برای مذاکرات جدید اعلام نشده است.

با این حال اظهارات ترامپ برای اینکه قبل از آخر هفته طولانی پیش‌رو، رشد اندکی در سهام آمریکا ایجاد کند، کافی بود.

با این همه شاخص اس‌اندپی هفته گذشته را با بیش از ۱ درصد افت به پایان رساند تا سومین افت هفتگی متوالی خود را ثبت کند. در چند هفته اخیر این شاخص تحت فشار نگرانی از این قرار داشته است که جنگ تجاری بین دو اقتصاد بزرگ جهان رشد اقتصادی جهانی را به مخاطره بیاندازد.

در پایان معاملات جمعه، شاخص صنعتی داوجونز ۹۵.۲۲ واحد یا ۰.۳۷ درصد از ارزش خود را از دست داد. اس‌اندپی ۵۰۰ توانست ۳.۸۲ واحد یا ۰.۱۴ درصد رشد کند و به ۲۸۲۶.۰۶ واحد برسد. شاخص کامپوزیت نزدک ۸.۷۳ واحد یا ۰.۱۱ درصد رشد کرد و در ۷۶۳۷.۰۱ واحد بسته شد.

این هفته داوجونز ۰.۶۸ درصد افت کرد، اس‌اندپی ۱.۱۶ درصد پایین آمد و نزدک ۲.۲۹ درصد سقوط کرد.

انتهای پیام/

نظرات
ADS
ADS
پربازدید