Performancing Metrics

اصلاح قیمت و تعادل در بازار شکر | اتاق خبر
کد خبر: 427951
تاریخ انتشار: 16 خرداد 1398 - 21:13
با مشارکت اصناف؛
رئیس مرکز اصناف و بازرگانان از کاهش قیمت شکر و تعادل در بازار عرضه و تقاضای این محصول با مشارکت اصناف خبر داد.

 

به گزارش اتاق خبر، به نقل از خبرگزاری مهر؛ پیمان زندی در نشست هم اندیشی و هماهنگی صنوف فعال در حوزه صنایع غذایی گفت: پس از نشست‌های متعدد با شرکت بازرگانی دولتی و مسئولان ذیربط، شرایط برای توزیع شکر توسط اصناف فراهم شد که مشاهده می‌کنیم قیمت‌ها در بازار رو به تعادل است.

وی با اشاره به اینکه در شرایط کنونی اولویت بندی، برای تامین و توزیع اقلام مورد نیاز مردم مهمترین اقدام است، گفت: جامعه بزرگ اصناف مهمترین اولویت تعریف شده برای تعادل بخشی به بازار هستند.

زندی اضافه کرد: ما از ظرفیت‌های همکاران صنفی مان بهره می‌بریم تا مردم نگرانی از بابت تامین کالا نداشته باشند و البته در این حوزه فروشگاه‌های زنجیره‌ای و بزرگ و میادین میوه و تره بار نیز در این مراحل عملکرد مطلوبی داشتند.

رئیس مرکز اصناف و بازرگانان با اشاره به اینکه کشور با کمبود هیچ کالایی روبرو نیست، گفت: کالاها به وفور و بیش از نیاز کشور وجود دارد اولویت ما هم سامان دهی به بحث عرضه کالاست.

زندی افزود: در شرایط کنونی که کشور درگیر جنگ اقتصادی است توقع این است اصناف بیش از پیش به مسئولیت خود برای ایجاد ارامش اقتصادی در جامعه کمک کنند.

وی ادامه داد: ما هیچ گاه از اعتماد به اصناف متضرر نشده‌ایم و خوشبختانه بررسی‌های موردی و کالا به کالا نیز نشان می‌دهد هر کجا به اصناف اعتماد شده است، وضع بهبود یافته است.

در این نشست روسای اتاق اصناف تهران و اتحادیه بنکداران مواد غذایی، خواربارفروشان، لبنیات فروشان، عطار و سقط فروشان، فروشندگان میوه و سبزی و نمایندگان اتاق اصناف ایران و سایر حوزه‌های صنعت، معدن و تجارت حضور داشتند.

انتهای پیام/

نظرات
ADS
ADS
پربازدید