Performancing Metrics

قیمت‌های نفت در ساعات اولیه معاملات امروز جهش کرد | اتاق خبر
کد خبر: 428567
تاریخ انتشار: 30 خرداد 1398 - 09:53
با توافق اوپک برای اجلاس آتی
قیمت های نفت پس از افت بیش از انتظار ذخایر انبارهای نفت آمریکا و با توافق اوپک پلاس برای تاریخ اجلاس آتی، در ساعات اولیه معاملات بیش از ۱ درصد جهش کرد.
 

 

به گزارش اتاق خبر، به نقل از خبرگزاری مهر، روز پنج‌شنبه، پس از اینکه داده‌های رسمی نشان داد ذخایر انبارهای نفت آمریکا بیش از حد انتظار افت کرده است و درحالی که اوپک و تولیدکنندگان دیگر در مورد تاریخ اجلاس خود توافق کردند، قیمت‌های نفت در ساعات اولیه معاملات بیش از ۱ درصد جهش کرد.

قیمت پیش‌خرید هر بشکه نفت خام برنت، بنچ‌مارک بین‌المللی قیمت نفت، که روز چهارشنبه ۰.۵ درصد افت کرده بود، تا ساعت ۷:۱۰ به وقت تهران، ۸۲ سنت یا ۱.۳ درصد جهش کرد و به ۶۲.۶۴ دلار رسید.

قیمت پیش‌خرید هر بشکه نفت خام نیمه‌سنگین تگزاس غرب آمریکا هم ۷۹ سنت یا ۱.۹ درصد جهش کرد و به ۵۴.۵۵ دلار رسید.

طبق گزارش جدید اداره اطلاعات انرژی آمریکا، میزان ذخایر انبارهای نفت این کشور، که در هفته‌های گذشته به بالاترین سطح ۲ ساله خود رسیده بود، این هفته ۳.۱ میلیون بشکه کاهش یافت. این در حالی بود که تحلیل‌گران پیش‌بینی کرده بودند این ذخایر ۱.۱ میلیون بشکه کاهش یابند.

اعضای اوپک و سایر تولیدکنندگان بزرگ متحد آنها، بالاخره پس از هفته‌ها مذاکرات در مورد تاریخ اجلاس تصمیم‌گیری در مورد کاهش تولیدات، توافق کردند در ۱ جولای اجلاس اعضای اوپک برگزار شود و به دنبال آن در ۲ جولای اعضای غیر اوپک هم به این اجلاس اضافه شوند.

انتهای پیام/

کلید واژه ها :
نظرات
ADS
ADS
پربازدید