Performancing Metrics

اتاق باید هم پای فعالین اقتصادی کشور باشد | اتاق خبر
کد خبر: 429592
تاریخ انتشار: 22 تیر 1398 - 12:53
محمد صمدی عضو هيأت نمايندگان اتاق بازرگاني ايران:
محمد صمدی عضو هيأت نمايندگان اتاق ايران بر ضرورت هم پایی و همکاری اتاق با فعالین اقتصادی تاکید ورزید و گفت: اتاق بازرگانی خانه تمامی تلاش گران در عرصه های مهم اقتصادی و امید تمامی ما در رساندن حرفمان به گوش مسئولین است.

صمدی در گفتگو با «اتاق نیوز» اظهار داشت: وظیفه اتاق ها این است که در زمینه های مختلف مرتبط با توسعه اقتصادی تلاش داشته باشند در استان ما هم اتاق به مشکلات تولیدی و اقتصادی که از سوی فعالین مطرح می شود رسیدگی می کند و پیگیری مسائلی چون رفع موانع تولید، تقسیط بدهی تولید کنندگان و صادرکنندگان را می نماید و در جهت توسعه اقتصادی و برگزاری نمایشگاهای داخلی و خارجی تا جایی که در توان دارد تلاش می کند .

وی درخصوص اتاق بازرگانی ایران یادآور شد: اتاق باید در زمینه های مختلف همراهی و همکاری خود را با فعالین اقتصادی ادامه دهد و از نظر بهره بانکی، مالیات ها و سرمایه در گردش تمام امور را مورد توجه قرار دهد و مسائل اینچنینی را به نحو احسن دنبال و رسیدگی نماید .

عضو هيأت نمايندگان اتاق بازرگاني بجنورد در خصوص هیات رئیسه اتاق اذعان داشت: هیات رئیسه اتاق کما فی السابق فعالیت خود را ادامه می دهد و از زحماتشان سپاسگذاریم درخصوص اعضا جدید هم قطع مسلم هر فرد به اندازه توان و تجربه خود احساس وظیفه کرده و امیدواریم که تمامی کرسی داران این دوره در هیات رئیسه در انجام وظیفه خود موفق باشند .

 

نظرات
ADS
ADS
پربازدید