Performancing Metrics

روش‌های تزیین تالار پذیرایی برای مراسم عروسی | اتاق خبر
کد خبر: 429835
تاریخ انتشار: 27 تیر 1398 - 12:01

بسته به نوع قرارداد تالار پذیرایی و تشریفات مراسم، ممکن است شما محدودیت‌هایی برای انواع دکورهایی که می‌توانید به آنجا ببرید و یا جایگزین‌هایی که می‌توانید برای آنجا بسازید، وجود دارد. به عنوان مثال ساخت محل برگزاری عروسی به شکل موزه یا با تم تاریخی به دلیل استفاده از میخ و چسب راه جایگزین مناسبی برای این منظور نیست. ممکن است سبک شما برای تزیین تالار مینمالیست باشد و شما تنها همین یک ایده دکور را داشته باشید، با این وجود باز هم بخواهید شخصا ایده‌ی تزیین تالار را به کسانی که کار تشریفات را بر عهده دارند، بدهید. در اینجا ایده‌هایی وجود دارد که  شاید تعدادشان کم باشد اما مطمئنا می‌تواند تشریفات شما در روز عروسی‌تان را تحت تاثیر قرار دهد. می‌توانید ایده‌هایی از این دست را با موسسه خدمات مجالسی که برگزاری مراسم شما را بر عهده دارد در میان بگذارید.

  • تزیین سقف با پارچه

شگفت انگیز است که با مقدار کمی پارچه می‌توانید فضای تالار پذیرایی به زیبایی تزیین کنید. شما می‌توانید سقف را با پارچه‌ی سفید رسمی و زیبا نگه دارید، حتی می‌توانید از رنگهای روشن مثل زرد استفاده کنید. می توانید ادامه این پارچه را به آرامی روی میز ببرید و برای تزیین میزها نیز از این ایده استفاده کنید.

  • با کارت‌های تشکر یک تابلو اعلانات زیبا در ورودی تالار پذیرایی بسازید.

به جای استفاده از ایده‌ی قدیمی چیدن کارت‌ها روی میز، یک تابلو از  کارت‌های تشکر بسازید و آن را نزدیک در ورودی فضای پذیرایی قرار دهید.

  • گل‌ها را آویزان کنید

ممکن است بیشتر ایده های موسسه‌های خدمات مجالس در استفاده از گل‌ها، استفاده از آنها روی میزها باشد. شما می‌توانید از آویزان کردن تعدادی از گل‌های تازه به شکل منظم بالای بشقاب‌های غذا که یک روش جالب برای ایجاد فضایی صمیمی‌تر است، استفاده کنید.

  • تخته سیاه برای امضای جمعی بسازید

تخته سیاه داخل یک قاب عکس ایده‌ای سرگرم کننده است و این یک روش عالی برای تزیین ورودی محل برگزاری مراسم و ارائه ایده ای خلاقانه در خدمات مجالس می‌باشد.  آن را با استفاده از قاب قدیمی و اسپری رنگ آمیزی با بقیه تزیینات هماهنگ کنید. حتی می‌توانید با سبزه، حلقه گل و گچ  نیز آن را تزیین کنید.

  • از یک شاخه کوچک از گیاهان معطر استفاده کنید

تنها به این دلیل که شما یک مراسم رسمی دارید به این معنی نیست که نمی‌توانید کمی چیزهای سرگرم کننده در طراحی دکور داشته باشید. اضافه کردن گیاهانی مثل رزماری می‌تواند به معطر شدن محیط کمک کند.

  • شیشه های رنگی اجاره کنید

به جای مصرف کل بودجه برای  تزیینات میز، می‌توانید بخشی از بودجه را برای اجاره چیزهایی مثل شیشه‌های دکوری رنگی در نظر بگیرید.

  • منو را با دست خط خودتان بنویسید.

به جای چاپ کارت‌های تبریک یا منو، روی آنها از خوشنویسی استفاده کنید. خطوط مختلفی برای انواع امور وجود دارد، به عنوان مثال خطوط سنتی. روی استعداد خودتان سرمایه گذاری کنید.

 

  • روی میز از یک رانر استفاده کنید که بدرخشد

به دنبال تزئینات مدرن در تشریفات مراسم خود باشید، به عنوان مثال استفاده از  رانرهای زیبا.  به جای داشتن یک دسته گل خیلی بزرگ در مرکز میز بهتر است آنها را در گلدان‌های کوچک‌تری در تمام طول رانر قرار دهید. با این کار ظروف چینی روی میز هم نمای بیشتری پیدا می‌کنند.

  • شماره‌های میز را تغییر شکل بدهید

می‌خواهید برچسب های میز مختص شما باشند؟ به شیوه‌ی ارائه اعداد فکر کنید. شماره‌ میزها یا نام آنها را روی وسایل منحصر به فرد مثل بطری ، فانوس یا پرچم نشان دهید.

  • یک دیوار عکس خانوادگی بسازید

برای شروع آسان برقراری ارتباط، یک دیوار از عکس‌های خانوادگی مراسم بسازید. یک ردیف را به خانواده اختصاص دهید. خودتان یا همراه بقیه.

  • فانوس‌های کاغذی آویزان کنید

ممکن است فانوس‌های کاغذی چیز جدیدی نباشد، اما آویزان کردن   100 فانوس می‌تواند متفاوت باشد

  • پس زمینه عکس

یک نقطه کانونی خیره کننده برای پس زمینه عکس ایجاد کنید. لایه‌های مختلف از رنگ‌ها و اشکال مختلفی که دیگران را به تعجب وا می‌دارد. درباره‌ی چیزهایی که به آسانی هماهنگ می‌شوند مانند دستمال کاغذی، بالن‌ها، چراغ های تزیین یا گل‌های کاغذی فکر کنید.

- انتخاب کردن صندلی و دکورچوبی

اگر بین انتخاب صندلی‌های چوبی و پلاستیکی مانده‌اید، اولویت با گزینه‌ی طبیعی است. شما می‌توانید صندلی‌های تاشو با قیمت پایین‌تر را انتخاب کنید اما چوب جلای بیشتری دارد.

شرکت‌های تشریفات برای ارائه دهنده خدمات مجالس به دنبال این هستند که ایده ها و نظرات شما در مورد مراسم عروسی تان را به بهترین وجه اجرا نمایند پس ایده‌های خود را با آنها در میان بگذارید.

ایرانگان بانک اطلاعات مشاغل و کسب و کارها

این مقاله توسط واحد محتوای سایت ایرانگان تولید شده و هرگونه کپی‌برداری از آن با ذکر منبع بلامانع است.

در مجله ایرانگان از مطالب علمی، آموزشی و تحقیقاتی بهرمند شوید و در سایت نیازمندی‌های ایرانگان همواره می‌توانید متخصصان مورد نیاز خود را در مشاغل مختلف آموزشی، خدماتی، پزشکی و صنعتی بیابید.

 

نظرات
ADS
ADS
پربازدید