Performancing Metrics

اتاق با دولت برای حل مشکلات بخش خصوصی لابی کند | اتاق خبر
کد خبر: 430033
تاریخ انتشار: ۳۱ تیر ۱۳۹۸ - ۱۳:۳۰
عبدالرضا نوروزي رئیس اتحاديه صنايع لوح‌هاي فشرده ايران در گفتگو با «اتاق نیوز»
عبدالرضا نوروزي رئیس اتحاديه صنايع لوح‌هاي فشرده ايران گفت: از سمت دولت حمایتی از بخش خصوصی نمی‌بینم تا به آینده عملکرد اتاق و راهکارهای پیشنهادی وی به دولت امیدوار باشیم .

عبدالرضا نوروزي رئیس اتحاديه صنايع لوح‌هاي فشرده ايران با ذکر اینکه از سمت دولت حمایتی از بخش خصوصی نمی‌بینم تا به آینده عملکرد اتاق و راهکارهای پیشنهادی وی به دولت امیدوار باشیم، به «اتاق نیوز» گفت: انتظار همیشه فعالان اقتصادی از بخش خصوصی تغییر شرایط موجود است تا جایی که ریسک بالای تولید پایین بیاید و خسارت‌های غیرقابل پیش بینی در بنگاه‌ها به حداقل برسد. وظیفه اتاق نیز ارائه راهکار دقیق و درست و در زمان مشخص به دولت است که ممکن است در دوره های زمانی، متفاوت باشد.
رئیس اتحاديه صنايع لوح هاي فشرده ايران در حال حاضر بیشتر از هر زمانی دولت به کمک و وجود بخش خصوصی نیازمند است. اقتصاد کشور نیازمند تغییراتی است که شاید لازم نباشد در سطح وسیعی صورت بگیرد. اما در سطح جزئی تر نیز به بخش خصوصی تحرک بیشتری خواهد بخشید. از آنجایی که دست بخش خصوصی در تصمیم‌گیری کوتاه است و از سویی از جانب دولت نیز شاهد هیچ گونه همکاری و همراهی با بخش خصوصی نیستیم، امید به بهبود شرایط در آینده نزدیک از دست رفته است.
وی با تاکید بر اینکه ساختار اتاق درست است و کسانی به اتاق وارد شده‌اند که بر مسائل و مشکلات اشراف دارند. بهتر است اتاق برای اعمال نظرات خود در قوانین و سیاست های اجرایی و همچنین برای حل مشکلات بخش خصوصی با دولتی ها لابی کند تا بخشی از مشکلات بخش خصوصی حل شود.

نظرات
ADS
ADS
پربازدید