Performancing Metrics

دولت برخلاف سیاست‌های اتاق عمل می‌کند | اتاق خبر
کد خبر: 430034
تاریخ انتشار: ۳۱ تیر ۱۳۹۸ - ۱۳:۰۰
سید علی حسینی گازار عضو هیات رئیسه شورای ملی زعفران در گفتگو با «اتاق نیوز»
سید علی حسینی گازار عضو هیات رئیسه شورای ملی زعفران در گفتگو با «اتاق نیوز» گفت: برخلاف تاکیداتی که مقام معظم رهبری مبینی بر رونق تولید و بهبود فضای کسب و کار دارند، اقتصاد کشور وارد وضعیت بدی شده است .

سید علی حسینی گازار عضو هیات رئیسه شورای ملی زعفران در گفتگو با «اتاق نیوز» گفت: برخلاف تاکیداتی که مقام معظم رهبری مبینی بر رونق تولید و بهبود فضای کسب و کار دارند، اقتصاد کشور وارد وضعیت بدی شده است. فضای کسب و کار به شدت نامناسب است و بی‌ثباتی بزرگترین مانع شروع یک کسب و کار و ادامه فعالیت در واحدها است. دولت توجهی به نظرات بخش خصوصی ندارد و بعضا برخلاف سیاست‌های اتاق و نگرش آن عمل می‌کند.
وی با بیان اینکه اعضای پارلمان بخش خصوصی یکی پس از دیگری به حاشیه می‌رود، ادامه داد: بهبود فضای کسب و کار به گفتن و شعار صرف خلاصه نمی‌شود. اصلاح امور تولید و صنعت نیازمند همراهی دولت و دستگاه‌های دولتی با نظرات بخش خصوصی است.
عضو هیات رئیسه شورای ملی زعفران با تاکید بر اینکه باید بخش خصوصی را به حساب آورد؛ بیان کرد: اگر نگاه دولتمردان به مانند رویه چند سال گذشته به بخش خصوصی باشد، حتما فضای کسب و کار بدون تغییر باقی خواهد ماند. چالش‌های زیادی در بخش صادرات و تولید وجود دارد، تعامل بیشتر دولت با بخش خصوصی و چابکی این بخش، نیازمند تغییر نگرش برخی از دولت‌ها و سازمان ها به بخش خصوصی هم است. موضوعی که باید جدی‌تر گرفته شود.
حسینی گازار با ذکر اینکه باید رودربایستی را در بیان مطالبات بخش خصوصی کنار بگذاریم، ادامه داد: هیات رئیسه اتاق از همه نظر صلاحیت لازم برای اداره امور دارد. منتهی لازم است در کنار تلاش اتاق همراهی و تعاون دولت هم وجود داشته باشد.

نظرات
ADS
ADS
پربازدید