Performancing Metrics

ضرورت رایزنی اتاق با دولت برای اجرای اصل 44 و اجرای قانون بهبود مستمر | اتاق خبر
کد خبر: 430054
تاریخ انتشار: 31 تیر 1398 - 16:37
 مسعود پل مه رئیس انجمن کشتیرانی و خدمات وابسته در گفتگو با «اتاق نیوز»
مسعود پل مه رئیس انجمن کشتیرانی و خدمات وابسته در گفتگو با «اتاق نیوز» گفت: برای نیل به اهداف توسعه نیازمند حضور هر چه بهتر و بیشتر بخش خصوصی هستیم.

مسعود پل مه رئیس انجمن کشتیرانی و خدمات وابسته در گفتگو با «اتاق نیوز» گفت: برای نیل به اهداف توسعه نیازمند حضور هر چه بهتر و بیشتر بخش خصوصی هستیم. در همین راستا اصل 44 که واگذاری اختیارات و تصدی گری اقتصادی دولت به بخش خصوصی باید تسهیل شود و تمام شهودی را که امکان واگذاری دارد را تعریف کنیم.
رئیس انجمن کشتیرانی و خدمات وابسته افزود: موضوع دیگری که لازم است در صدر برنامه های اتاق برای چانه‌زنی با دولت باشد، اجرای قانون بهبود مستمر فضای کسب و کار است که فرایند و مکانیزم اجرای آن از صافی اتاق می‌گذرد. این امر همچنین مبین حضور مستمر بخش خصوصی در اقتصاد کشور است.
وی در ادامه با اشاره به اینکه پارلمان بخش خصوصی نقش اثرگذاری در سیاست‌گذاری‌ها دارد، ادامه داد: اتاق مهم‌ترین وظیفه ای که اتاق بازرگانی دارد، تلاش و رایزنی برای اجرای اصل 44 و اجرای قانون بهبود مستمر کسب و کار است. اگر ما بتوانیم با تعاملی خوبی با دولتی ها داشته باشیم حتی با وجود تناقاضاتی که در بخش میانی دولت در اجرای قواین وجود دارد، به سمت اجرای قوانین مورد نظر بخش خصوصی رفت. برای حرکت به سمت ارتقاء بنگاه‌ها و بهبود شرایط چاره ای جز اتکاء به بخش خصوصی نیست.

نظرات
ADS
ADS
پربازدید