Performancing Metrics

ملت در انتخابات «دوباره ایران»خواهد گفت | اتاق خبر
کد خبر: 430234
تاریخ انتشار: 4 مرداد 1398 - 13:25
ربیعی:
سخنگوی دولت گفت: ملت ما امسال در انتخابات مجلس دوباره ⁧#ایران⁩ خواهد گفت و پاسخ تحریم‌های آمریکایی را در پای صندوق‌ها خواهد داد.

به گزارش اتاق خبر، به نقل از ایسنا، علی ربیعی با اشاره به برگزاری انتخابات شورایاری‌ها در چند توئیت نوشت: در همان صحنه ⁧#شورایاری⁩ می‌توان از انتخابات بنیاد بودن ایران سخن گفت واضافه کرد انتخابات شرط اصلی مردمسالاری است و ملت ما امسال در انتخابات مجلس دوباره ⁧#ایران⁩ خواهد گفت و پاسخ تحریم‌های آمریکایی را در پای صندوق‌ها خواهد داد از طریق تجدید هستی ملی خود در میعادگاه انتخابات.

شورایاری به عنوان یک تجلی بارز از خودمدیری محلی مکمل ⁧#انتخابات⁩ سراسری است. در شرایطی که توسعه ناموزن شهری مفهوم "محله" در معرض فرسایش تدریجی قرار داد انتخابات شورایاری حرکتی است در جهت احیای محله و تقویت حس همبستگی محله ای به موازت حس همبستگی‌های بزرگتر.

جامعه ما زنانه‌تر شده و سطح رویت پذیری زنان در حوزه های عمومی جامعه در دانشگاه و در سایر عرصه های ⁧#سیاسی⁩ و اجتماعی افزایش یافته است.
افزایش معنادار کاندیداهای ⁧#زن⁩ در شورایاری نمونه دیگری است از اینکه زنان می‌خواهند در اماکن عمومی در صحنه های سیاسی و در امور محلی و سراسری دیده شوند.

انتهای پیام/

نظرات
ADS
ADS
پربازدید