Performancing Metrics

راه‌اندازی خط تولید پوشک‌های شورتی در ایران | اتاق خبر
کد خبر: 431045
تاریخ انتشار: 22 مرداد 1398 - 19:11
در شرایطی که تحریم‌ها سبب کمبود مواد اولیه در بسیاری از صنایع شده است، به تازگی یک واحد تولیدی برای رفع کمبود پوشک در بازار که پارسال خیلی حاشیه ساز شده بود، اقدام به راه‌اندازی خط تولید پوشک‌های شورتی در ایران کرده است.

 

به گزارش اتاق خبر، به نقل از ایسنا، حیدر میزبان، رئیس هیئت مدیره این شرکت در مراسم راه‌اندازی خط تولید پوشک شورتی با اشاره به فناوری خاص این محصول استراتژیک گفت: همه ما می‌دانیم که تولید در سال‌های اخیر چه پیچیدگی‌هایی داشته است؛ اما ما توانستیم در همین شرایط دشوار، ماشین‌آلات پیشرفته و به روز دنیا را وارد کشور کنیم، آن را به سرعت راه‌اندازی و محصولی شایسته خانواده‌های ایرانی را به سبد کالایی محصولاتمان اضافه کنیم.
معاون فروش و بازاریابی این شرکت نیز درباره روند تحقیق و توسعه در این سازمان گفت: اگر در یک عبارت بخواهیم کارمان را خلاصه کنیم آن عبارت بدون شک خلق ارزش بوده است. سال ۱۳۹۷ برای تمامی تولیدکننده‌های داخلی سال سختی بود. این موضوع بر کمیت و کیفیت برخی از تولیدات داخلی تأثیر قابل مشاهده‌ای گذاشت اما خواست ما این بود که نه تنها این تأثیر را نپذیریم، بلکه درست در همین شرایط سبد محصولات خود را گسترش و کیفیت محصولاتمان را نیز ارتقا دهیم. همچنین در شرایطی که بسیاری از شرکت‌ها و کارخانه‌ها دست به تعدیل نیروهای خود می‌زدند، ما نه تنها یک نفر از مجموعه‌ را کم نکردیم، بلکه بر تعداد نیروها افزودیم.

انتهای پیام/

کلید واژه ها :
نظرات
ADS
ADS
پربازدید