Performancing Metrics

لیگ ستارگان بورس فرهنگ بازار سرمایه را گسترش می‌دهد | اتاق خبر
کد خبر: 431096
تاریخ انتشار: 23 مرداد 1398 - 20:03
رئیس سازمان بورس:
رئیس سازمان بورس و اوراق بهادار در بازدید از مسابقات لیگ ستارگان بورس اظهار امیدواری کرد که این مسابقات بتواند سبب فرهنگ‌سازی سرمایه‌گذاری در بازار سرمایه و ورود مباحث کاربردی و عملیاتی بورس در درس‌های دانشگاهی شود.

 

به گزارش اتاق خبر، به نقل از ایسنا، شاپور محمدی در حاشیه بازدید از مسابقات لیگ ستارگان بورس اظهار کرد: مسابقات خوبی در حال برگزاری است و انگیزه‌های جوان زیادی در این دوره از مسابقات شرکت کردند.

وی ادامه داد: این مسابقات سبب شد که در دانشگاه های مختلف سرمایه گذاری در بازار سرمایه فرهنگ‌سازی شود و بسیاری از افرادی که آشنایی چندانی با بورس ندارند با این بازار آشنا شوند.

رئیس سازمان بورس اوراق بهادار افزود: این مسابقات به ترویج فرهنگ‌سازی سرمایه‌گذاری در بازار سرمایه کمک می‌کند و سبب عمق بخشی به این بازار می‌شود.

محمدی ادامه داد: این مسابقات سبب شود اقشار مختلف با بازار سرمایه آشنا شوند و حتی باعث شود سرفصل های درس‌های دانشگاهی به سمت موضوعات کاربردی و عملیاتی متمایل شود.

۱۵ تیر امسال جاری سومین دوره لیگ ستارگان بورس در دانشگاه الزهرا آغاز شد. در این رویداد، ۶۵ تیم شرکت کرده‌اند که ۶۰ از بین آن‌ها تیم داخلی و پنج تیم خارجی هستند.

انتهای پیام/

نظرات
ADS
ADS
پربازدید