Performancing Metrics

احتمال افزایش پروازهای داخلی در فرودگاه امام خمینی (ره) برای اربعین | اتاق خبر
کد خبر: 431144
تاریخ انتشار: 24 مرداد 1398 - 21:28
مدیرعامل کیش‌ایر اعلام کرد
مدیرعامل شرکت هواپیمایی کیش‌ایر اعلام کرد که از امروز به صورت هفتگی یک پرواز داخلی در فرودگاه امام (ره) داریم که با توجه به نیاز، احتمال افزایش پروازهای داخلی این شرکت از فرودگاه امام (ره) برای ایام اربعین وجود دارد.

 

به گزارش اتاق خبر، به نقل از ایسنا، فرزانه شرف‌بافی در حاشیه مراسم نخستین پرواز داخلی فرودگاه امام خمینی (ره) که در ترمینال ۱ این فرودگاه انجام شد، اظهار کرد: اولین پرواز داخلی کیش‌ایر از فرودگاه امام خمینی (ره) به منطقه آزاد کیش با ایرباس ۳۲۱ انجام شد که خدمه آن برخلاف گذشته همگی ایرانی هستند و این هواپیما طی یک سال و چند ماه گذشته زمین‌گیر شده بود که مجددا به خط پروازی برگشت.

وی افزود: در این پرواز مسافران می‌توانند از وای‌فای رایگان استفاده کنند و این هواپیما پس از رسیدن به کیش، به مشهد مقدس سفر می‌کند.

شرف‌بافی ادامه داد: سال گذشته موتور هواپیمای ایرباس ۳۲۱ کیش‌ایر با یک آهو برخورد و آن را زمین‌گیر کرد اما چک‌های سنگینی را روی آن انجام داده‌ایم تا بتواند مجددا به خط پروازی برگردد.

مدیرعامل شرکت هواپیمایی کیش‌ایر همچنین درباره راه‌اندازی پروازهای داخلی در ترمینال ۱ فرودگاه امام خمینی (ره) گفت: پروازهای داخلی فرودگاه امام خمینی (ره) برای مناطق جنوبی تهران و برخی استان‌ها همچون قم مقرون به صرفه است و ما هفته‌ای یک پرواز داخلی از این فرودگاه خواهیم داشت که شاید برای ایام اربعین آن را افزایش دهیم.

وی اعلام کرد: هواپیمایی کیش‌ایر شش فروند هواپیمای فعال و چهار فروند هواپیمای زمین گیر MD و فوکر دارد.

نخستین پرواز داخلی فرودگاه بین‌المللی امام خمینی (ره) توسط شرکت هواپیمای کیش‌ایر صبح امروز ساعت ۹:۳۰ این فرودگاه را به مقصد کیش ترک کرد.

انتهای پیام/

نظرات
ADS
ADS
پربازدید