Performancing Metrics

روحانی:از اطلاعات ورزشی سلطانی‌فر متعجب شدم | اتاق خبر
کد خبر: 43120
تاریخ انتشار: 22 مرداد 1392 - 18:08
رئیس جمهور در جلسه رأی اعتماد مجلس به وزیران دولت یازدهم از گزینه وزارت ورزش به عنوان کامپیوتر متحرک همراه با ورزش یاد کرد.

به گزارش اتاق نیوز به نقل از فارس، در جلسه امروز رأی اعتماد به وزیران پیشنهادی دولت یازدهم، حسن روحانی در دفاع از مسعود سلطانی‌فر وزیر پیشنهادی ورزش و جوانان گفت:‌ آقای سلطانی فر از چهره‌های خدوم و فعال است که نماینده‌های استان‌های مختلف از سابقه کاری او خبر دارند.

وی ادامه داد:‌ سلطانی‌فر در 6 استان با مسئولیت‌های مختلف فعالیت کرده و دو سال تجربه مدیریتی قائم مقامی سازمان تربیت بدنی را داشته است. در زمینه مدیریت جوانان نیز فعال بوده و مسئولیت شورای جوانان را در استان‌های مختلف برعهده داشته است. با بحث‌هایی که با او داشتم وی در ورزش و جوانان صاحب برنامه است.

رئیس جمهور با بیان اینکه از اطلاعات سلطانی‌فر در زمینه قهرمانان و ورزشکاران متعجب شدم، اظهار داشت: سلطانی‌فر علاقمند است و تاریخچه خوبی از قهرمانان و ورزشکاران داشت، او یک کامپیوتر متحرکی است همراه با ورزش. مطمئنا کسی که می‌خواهد این مسئولیت را بپذیرد باید اطلاعات گسترده‌ای داشته باشد.

وی افزود: سلطانی‌فر به ورزش اشراف دارد و در زمینه این ورزش سابقه مدیریت دارد، کارنامه‌اش نیز در همه جا هم در استانداری و هم در ورزش موفق بوده است.

کلید واژه ها :
مطالب مرتبط
نظرات
ADS
ADS
پربازدید