Performancing Metrics

خیرین در شرایط محدودیت منابع، در ساخت و ساز برای محرومان کمک کنند | اتاق خبر
کد خبر: 435145
تاریخ انتشار: 23 آبان 1398 - 17:03
نقوی حسینی:
سخنگوی کمیسیون امنیت ملی مجلس گفت:در این روزها که امکان استفاده از منابع حاصل از صادرات نفت برای تخصیص پروژه های عمرانی وجود ندارد باید خیرین وارد شوند و به ساخت و ساز برای محرومان کمک کنند.

 

به گزارش اتاق خبر، به نقل از مهر، سید حسین نقوی حسینی نماینده مردم ورامین در مجلس شورای اسلامی در مراسم تقدیر از خیرین راه و ترابری گفت: در این روزها که امکان استفاده از منابع حاصل از صادرات نفت برای تخصیص پروژه های عمرانی وجود ندارد باید خیرین وارد این حوزه شده و به ساخت و ساز برای محرومان کمک کنند.

وی افزود: ایران کشور قدرتمند و ثروتمندی است اما در حال حاضر با محدودیت منابع روبرو هستیم. صادرات نفت ما به زیر ۳۰۰ هزار بشکه رسیده است، امکان تبادلات بانکی نداریم و نمی توانیم پول ذخیره شده خود را استفاده کنیم.

سخنگوی کمیسیون امنیت ملی مجلس تصریح کرد: در چنین وضعیتی همه باید به کمک هم بیاییم و بخشی از مشکلات مردم را رفع کنیم. راه و ترابری نیز بخشی از زندگی مردم است.

عضو مجمع نمایندگان استان تهران یادآور شد: اگر چه مشکلات این استان نسبت به سایر استانها در بخش های عمرانی کمتر است اما باز هم مشکلاتی باقی مانده است که ورود خیرین به این عرضه می تواند راهگشا باشد. ما تعدادی از پروژه ها را به وزیر راه معرفی کردیم اما وزارت راه و شهرسازی نتوانست کاری انجام دهد.

به گفته نماینده مجلس دهم، مجلس شورای اسلامی آمادگی دارد تا از انجمن خیرین راه و ترابری حمایت کرده و اگر نیاز به تصویب قانون در این زمینه باشد برای مصوب شدن آن با این انجمن همکاری کند.

انتهای پیام/

نظرات
ADS
ADS
پربازدید