Performancing Metrics

مشکل گازرسانی شهرک صنعتی قرچک به زودی مرتفع می‌شود | اتاق خبر
کد خبر: 436382
تاریخ انتشار: 5 دی 1398 - 19:59
معاون وزیر صمت:
معاون وزیر صنعت و معدن و تجارت گفت: مشکل گازرسانی شهرک صنعتی قرچک به زودی مرتفع و اوایل سال آینده گاز در این شهرک به جریان می‌افتد.

 

به گزارش اتاق خبر، به نقل از ایسنا، محسن صالح نیا صبح امروز پنجشنبه پنجم دی‌ماه در بازدید از شهرک صنعتی شهرستان قرچک که با همراهی مدیرعامل سازمان صنایع کوچک و شهرک‌های صنعتی ایران و بهمن خطیبی، فرماندار قرچک و دیگر مسئولان ملی و استانی انجام شد، در نشست بررسی مشکلات شهرک صنعتی قرچک اظهار کرد: عزم وزارتخانه صمت برای جلوگیری از واردات جدی است.

وی با اشاره به اینکه در شهرک صنعتی و شهرک‌های مشابه دو هدف عمده به صورت عام و کلان و در سیاست‌گذاری‌ها و پیگیری‌ها مد نظر قرار دارد، گفت: نخست اینکه زیرساخت‌ها باید به هر شکل ممکن تشکیل شود و در این برهه قصد دادن شعار را نداریم اما باید بپذیریم که در دو سال اخیر افزایش هزینه‌ها در تکمیل زیرساخت‌ها افزایش‌های ۲.۵  تا سه برابری داشته است و با محدودیت‌هایی مواجه شده‌ایم.

صالح نیا گفت: چیزی که به عنوان منابع عمرانی و ملی داشته‌ایم به نسبت قابل توجهی پایین آمده است، در خصوص برق نیز از منابع ملی امکان تخصیص وجود ندارد ضمن اینکه کشور با محدویت‌های بین‌المللی مواجه است اما با همه مشکلات، همت و عزمی که داریم می‌تواند مشکلات را حل کند.

معاون وزیر صمت بیان کرد: شهرک صنعتی قرچک یک شهرک رو به رشد است مخصوصاً با استقرار واحدهای صنفی که عمدتاً با توجه به شرایطی که در این منطقه است از تجربه و توان خوبی بهره‌مند هستند و عمدتاً بازار و تأمین کنندگان را به خوبی می‌شناسند و نسبت به نحوه تأمین مواد اولیه و بازارهای صادراتی آگاهی دارند.

وی محور دوم را استمرار توسعه واحدهای صنعتی دانست و اظهار کرد: همیشه رقابت برای تولید کیفی خوب و فتح بازار و و استمرار توسعه و حفظ واحدهای تولیدی وجود دارد.

صالح نیا افزود: شهرک صنعتی قرچک اهمیت زیادی برای رونق تولید استان تهران و کشور دارد چراکه در چند فاز اجرا می‌شود، تولیدات این شهرک با فناوری روز انجام و در آینده‌ای نزدیک یکی از بهترین شهرک‌های استان تهران می‌شود.

معاون وزیر صمت افزود: در حال حاضر شرایط تولید دارای نقصان و مزایایی هست چرا که در دو سال قبل می‌دیدم که واردات تهدید بود اما امروز این معضل کمتر شده است.

انتهای پیام/

نظرات
ADS
ADS
پربازدید