Performancing Metrics

کار بورس سبزپوش آغاز شد، قرمزپوش به پایان رسید | اتاق خبر
کد خبر: 436383
تاریخ انتشار: 5 دی 1398 - 20:14
معاملات بازار بورس در هفته جاری در حالی به پایان رسید که معامله‌گران در نخستین روز هفته شاهد روند صعودی بازار بودند، روندی که روز سه‌شنبه به اوج خود رسید و شاخص کل از رقم ۳۶۲ هزار نیز عبور کرد.

 

به گزارش اتاق خبر، به نقل از ایسنا، بورس در نخستین روز هفته همانند هفته گذشته سبزپوش ماند و شاخص کل این بازار رشدی ۳۵۳ هزار و ۹۹۶ واحد را تجربه کرد. در این روز معاملات انجام شده ۲۲ هزار و ۶۹۰ میلیارد تومان ارزش داشت.

روز یکشنبه ۵۵۹ هزار معامله انجام دادند که ۲۲ هزار و ۶۱۰ میلیارد تومان ارزش داشت. این تعداد معامله انجام شده شاخص کل بازار را در این روز به ۳۵۶ هزار و ۷۱۸ واحد رساند. شاخص کل در روز دوشنبه رقم ۳۵۹ هزار و ۳۶۵ واحد را به ثبت رساند و ارزش بازار در این روز ۳۳ هزار و ۱۷۸ میلیارد تومان بود که نسبت به سایر روزها بیشترین ارزش را داشت.

شاخص کل بازار در روز سه شنبه نسبت به سایر روزها با رقم ۳۶۲ هزار و ۲۵۹ واحد بیشترین میزان رشد را ثبت کرد. البته ارزش معاملات در این روز نسبت به روز دوشنبه کاهش داشت و در رقم ۲۲ هزار و ۸۸۹ میلیارد تومان ایستاد. در روز چهارشنبه اما شاخص کل با کاهش مواجه شد و به ۳۶۱ هزار و ۰۸۸ واحد رسید. با این حال ارزش معاملات افزایش یافت و عدد ۲۳ هزار و ۸۸۹ میلیارد تومان را ثبت کرد.

فرابورس نیز صعودی بود

شاخص کل فرابورس که در روز شنبه ۴۵۶۴ واحد بود در روز یکشنبه به ۴۶۱۰ واحد رسید. ارزش معاملات در این روز ۱۳ هزار و ۵۸۵ میلیارد تومان بود. فرابورس در روز دوشنبه شاهد شاخص کل ۴۶۱۴ واحدی بود و معاملات در این روز ۲۰ هزار و ۶۷۵ میلیارد تومان ارزش داشت.

شاخص کل در این بازار در روز سه شنبه  و چهارشنبه به ترتیب ۴۶۶۶ و ۴۶۶۲  واحد و ارزش معاملات نیز ۱۲ هزار و ۹۰۰ و ۱۱ هزار و ۹۹۰ میلیارد تومان بود.

انتهای پیام/

کلید واژه ها :
نظرات
ADS
ADS
پربازدید