Performancing Metrics

اصلاح آیین‌نامه اجرایی دریافت عوارض در مناطق آزاد تجاری - صنعتی | اتاق خبر
کد خبر: 436781
تاریخ انتشار: 14 دی 1398 - 13:09
هیئت­ وزیران با اصلاح آیین­‌نامه اجرایی اخذ عوارض در مناطق آزاد تجاری - صنعتی ایران، سازمان‌های مناطق آزاد تجاری - صنعتی را مکلف نمود تا در اجرای این آیین ­نامه جلوگیری به عمل آورند.

 

به گزارش اتاق خبر، به نقل از ایسنا، بر اساس تصمیم دولت در جلسه ۸ دی ۱۳۹۸ هماده (۵) الحاقی به آیین نامه اجرایی اخذ عوارض در مناطق آزاد تجاری - صنعتی جمهوری اسلامی ایران و تبصره آن موضوع تصویب نامه شماره ۶۷۱۶۷/ ۵۳۲۲۳ مورخ ۴ شهریور ۱۳۹۵ اصلاح شد.

مجوزهایی که در مهلت مقرر هیچگونه فعالیتی در ارتباط با آن­ها صورت نگرفته باشد، ابطال می­ شود.

همچنین، مجوزهایی که فعالیت موضوع آن­ها در حال انجام بوده ولی در مهلت قانونی مقرر در مجوز تمدید نشده است با تصویب هئیت مدیره مطابق دستورالعمل اجرایی اخذ عوارض در مناطق آزاد تجاری - صنعتی در سال اول تأخیر با أخذ عوارض مربوط به آن سال (سال تمدید) به اضافه ده درصد تمدید می­ شود.

در تمدید برای سنوات بیش از یک سال تاخیر به ازای هر سال اضافه به صورت پلکانی ده درصد به عوارض مصوب سال تمدید اولیه اضافه می ­گردد. تمدید با تأخیر مجوز برای دفعات بعد صرفاً تا دو مرتبه دیگر و برای تاخیرهای کمتر از سه سال صورت خواهد گرفت و از فعالیت واحدهایی که شرایط تعیین شده را رعایت ننموده­ اند جلوگیری خواهد شد.

انتهای پیام/

نظرات
ADS
ADS
پربازدید