Performancing Metrics

تلاش دولت در راستای حل مشکلات با تکیه بر توان داخلی است | اتاق خبر
کد خبر: 438451
تاریخ انتشار: 24 بهمن 1398 - 19:20
رییس دفتر رییس جمهور:
رییس دفتر رییس جمهور با اشاره به این‌که در شرایطی قرار داریم که آمریکا با تمام توان فشار وارد می‌کند، گفت: تلاش جدی دولت بر این است که با تکیه بر داخل مشکلات را حل کند.

 

به گزارش اتاق خبر، به نقل از ایسنا، محمود واعظی پنجشنبه، 24 بهمن در دیدار با نماینده ولی فقیه در آذربایجان‌شرقی با بیان این‌که وضعیت شاخص‌های تولید و خودکفایی نسبت به سال گذشته خیلی بهتر شده است، اظهار کرد: دشمنان فکر می‌کردند که با اعمال فشار و تحریم علیه ایران، ملت را تسلیم می‌کنند، اما آن‌ها این ملت را نشناخته و تاریخ آن را مطالعه نکرده‌اند و اکنون خودشان عقب نشینی کرده و به دنبال مذاکره بدون پیش شرط هستند که ما نمی‌پذیریم.

وی در بخش دیگری از سخنانش، با اشاره به وحدت موجود در آذربایجان شرقی، بیان کرد: وحدت موجود در این استان دل سرمایه‌گذاران را قرص می‌کند.

وی اظهار کرد: با وجود سخت بودن تهیه مواد اولیه تجهیزات و منابع مالی، کار مهمی در پتروشیمی انجام شده و ظرف دو سال، خط انتقال اتیلن از میاندواب به تبریز رسید؛ اکنون اتیلن به راحتی به پتروشیمی تبریز منتقل می‌شود و در صورتی که بیش از این، خوراک مجتمع‌های پتروشیمی خیلی گران تمام می‌شد با این روند ۳۹ تا ۵۰ درصد ارزان‌تر خواهد شد.

واعظی با اشاره به این‌که در پروژه مترو تبریز نیز هم شاهد همت خوبی بودیم، گفت: در پروژه‌هایی که به رفاه مردم مربوط می‌شود نیازمند همت و جدیت هستیم.

وی با تاکید بر این‌که در استفاده از حمل و نقل پاک در کلانشهرها تاثیر ویژه‌ای در کاهش آلودگی هوا و محیط زیست دارد، گفت: امروز مدیرعامل مترو تبریز هم قول داد که هر سه ماه، یک فاز از مترو تبریز آماده شود.

وی اضافه کرد: روحیه امام جمعه تبریز باعث شده که در آذربایجان شرقی همه برای توسعه استان و شهر دست به دست هم داده و تلاش کنند که این سرمایه باید حفظ و صادر شود.

رییس دفتر رییس جمهور در بخش پایانی سخنانش خاطرنشان کرد: مردم آذربایجان، احساس نزدیکی با نماینده ولی فقیه در استان و مسئولان دارند.

انتهای پیام/

نظرات
ADS
ADS
پربازدید