Performancing Metrics

عرضه گسترده مایع دستشویی در مترو، میادین تره‌بار و غرف سیار | اتاق خبر
کد خبر: 438986
تاریخ انتشار: 7 اسفند 1398 - 15:21
یک مقام مسئول از آغاز تولید ژل ضدعفونی‌کننده دست از شنبه(۱۰ اسفند ۹۸) در کارخانجات شوینده خبر داد و گفت: عرضه گسترده مایع دستشویی به نرخ مصوب در کانتینرهای سیار از ساعات آینده آغاز می‌شود.

 

به گزارش اتاق خبر، به نقل از مهر، محمد علم‌بیگی از تغییر برخی از خطوط تولیدی مواد شوینده به تولید ژل ضدعفونی کننده دست خبر داد و گفت: با هماهنگی صورت گرفته میان کارخانجات تولیدی مواد شوینده، بخشی از خطوط تولیدی کارخانجات از شنبه پیش رو، اقدام به تولید گسترده ژل ضدعفونی کننده دست خواهند کرد که بر این اساس عرضه گسترده آن در شبکه‌های توزیع مطمئن و فروشگاه‌ها، نیاز مردم را پاسخ خواهد داد.

رئیس انجمن تولیدکنندگان مواد شوینده افزود: همچنین کانتینرهای سیاری برای فروش گسترده مایع دستشویی و پودر شوینده در نقاط مختلف شهر اقدام به عرضه مستقیم و بدون واسطه این اقلام بهداشتی خواهند کرد؛ ضمن اینکه با هماهنگی‌های صورت گرفته با میادین میوه و تره‌بار، قرار بر این است که عرضه گسترده این محصولات شوینده در غرف ویژه عرضه محصولات شوینده و بهداشتی در ایستگاههای مترو، میادین میوه و تره‌بار و کانتینرهای سیار در سطح شهر آغاز شود.

وی تصریح کرد: هم اکنون کارخانجات تولید مواد شوینده و بهداشتی، به صورت سه شیفت اقدام به تولید کرده و جای هیچ‌گونه نگرانی و کمبودی به لحاظ تأمین مایحتاج مورد نیاز مردم نیست؛ پس نباید نگران بود، چراکه کالا به وفور در کشور تولید شده و به لحاظ تأمین مواد اولیه نیز مشکلی به چشم نمی‌خورد.

به گفته علم بیگی، هماهنگی‌های لازم جهت توزیع گسترده و بدون واسطه با نرخ مصوب محصولات صورت گرفته و مردم نباید مواد بهداشتی و شوینده‌ها را بالاتر از نرخ مصوب خرید کنند؛ چراکه فراوانی کالا در کشور وجود دارد و جای هیچ‌گونه نگرانی در این رابطه نیست.

انتهای پیام/

نظرات
ADS
ADS
پربازدید