Performancing Metrics

ترامپ به جای ما تولید نفت آمریکا را کاهش می دهد | اتاق خبر
کد خبر: 440997
تاریخ انتشار: 23 فروردین 1399 - 13:11
رئیس جمهور مکزیک:
رئیس‌جمهوری مکزیک گفت: ترامپ به‌جای ما تولید نفت آمریکا را کاهش می‌دهد.

 

به گزارش اتاق خبر، به نقل از خبرگزاری مهر، آن درس مانوئل لوپز اوبرادور، رئیس‌جمهوری مکزیک روز جمعه (۲۲ فروردین‌ماه) درباره گفتگوی تلفنی خود با دونالد ترامپ، رئیس جمهوری آمریکا اعلام کرد: با دونالد ترامپ، رئیس‌جمهوری آمریکا برای کاهش تولید نفت به توافق رسیده‌ایم.

وی اضافه کرد: مکزیک تولید روزانه نفت خود را ۱۰۰ هزار بشکه کاهش می‌دهد و قرار شده است ایالات متحده آمریکا نیز برای جبران سهم مکزیک روزانه تا ۲۵۰ هزار بشکه اضافه‌تر از تولید نفت خود بکاهد.

رئیس جمهور مکزیک افزود: وقتی به ترامپ گفتم که توان ما برای کاهش عرضه، تنها ۱۰۰ هزار بشکه است و ما کاری بیشتر از این نمی‌توانیم انجام دهیم، بسیار سخاوتمندانه به من گفت آن‌ها کمک می‌کنند و تولید روزانه ۲۵۰ هزار بشکه نفت را کاهش می‌دهند. بنابراین برای این موضوع از او تشکر می‌کنم.

وی ادامه داد: اوپک و متحدانش موسوم به اوپک پلاس در نشست روز پنجشنبه (۲۱ فروردین‌ماه) از طریق وبینار بر سر کاهش تولید روزانه ۱۰ میلیون بشکه در ماه‌های مه و ژوئن ۲۰۲۰ توافق کردند.

به گفته این مقام مکزیکی همه تولیدکنندگان عضو و غیرعضو اوپک حاضر در توافق‌نامه همکاری (۲۲ کشور) به استثنای مکزیک در نشست فوق‌العاده بیش از ۱۰ ساعته وزیران نفت و انرژی اوپک درباره موارد یادشده به توافق رسیدند، در نتیجه این توافق مشروط به رضایت مکزیک است.

انتهای پیام/

نظرات
ADS
ADS
پربازدید