Performancing Metrics

ادامه نوسان در بورس | اتاق خبر
کد خبر: 441139
تاریخ انتشار: 26 فروردین 1399 - 16:53
شاخص بورس امروز هم همچون روز گذشته روزی پرنوسان را پشت سر گذاشت و درحالی که در ساعات نخستین معاملات صعودی بود، در ساعات میانی نزولی شد، که البته اختلال در هسته معاملات در این موضوع بی تاثیر نبود و در نهایت دوباره روندی صعودی به خود گرفت.

 

به گزارش اتاق خبر، به نقل از ایسنا، معاملات امروز بازار سرمایه درحالی به پایان رسید که شاخص کل پس از گذر از مرز ۶۲۴ هزار واحد، تا ۶۱۷ هزار واحد سقوط کرد و در نهایت با ۱۹۸۷ واحد صعود در رقم ۶۲۶ هزار و ۵۱۵ واحد ایستاد. شاخص کل با معیار هم وزن نیز ۵۱۲ واحد سقوط و رقم ۲۱۹ هزار و ۱۶۷ واحد را ثبت کرد.

معامله گران امروز یک میلیون معامله انجام دادند که ۵۲ هزار و ۲۳۲ میلیارد ریال ارزش داشت. در این بازار صنایع پتروشیمی خلیج فارس، شرکت ارتباطات سیار ایران، معدنی و صنعتی گل گهر، مخابرات ایران، معدنی و صنعتی چادرملو و س. نفت و گاز و پتروشیمی تامین؛ نسبت به سایر نمادها بیشترین تاثیر مثبت و در مقابل  فولاد مبارکه اصفهان نسبت به سایر نمادها بیشترین تاثیر منفی را روی بورس گذاشتند.

شاخص کل فرابورس نیز که در ساعات نخستین معاملات صعودی بود در نهایت با ۴۵ واحد سقوط در رقم ۷۹۹۷ واحد ایستاد. معامله گران فرابورس ۷۸۷ هزار معامله به ارزش ۳۴ هزار و ۱۳۹ میلیارد ریال انجام دادند.

در این بازار سرمایه گذاری صبا تامین و پتروشیمی مارون نسبت به سایر نمادها بیشترین تاثیر مثبت و در مقابل پتروشیمی تندگویان، سهامی ذوب آهن اصفهان، پتروشیمی زاگرس، گروه توسعه ملی مهر آیندگان و فرابورس ایران نسبت به سایر نمادها بیشترین تاثیر منفی را در فرابورس داشتند.

انتهای پیام/

کلید واژه ها :
نظرات
ADS
ADS
پربازدید