Performancing Metrics

معرفی ۵ محتکر لیموترش به قوه قضاییه | اتاق خبر
کد خبر: 441342
تاریخ انتشار: 31 فروردین 1399 - 13:44
رئیس اتحادیه بارفروشان از اعلام اسامی ۵ محتکر لیموترش به قوه قضاییه و توقیف انبارهایشان خبر داد و گفت:در روزهای آینده شاهد کاهش قیمت لیموترش در بازار خواهیم بود.

 

به گزارش اتاق خبر، به نقل از ایسنا، مصطفی دارایی نژاد با بیان اینکه اسامی ۵نفر از محتکران لیموترش را به قوه قضاییه  و برخی از مقامات مسئول سازمان تعزیرات اعلام کردیم، اظهار کرد: قوه قضاییه، سپاه ثارالله و سربازان گمنام امام زمان به این قضیه ورود کردند و در مدت یک هفته رصدهایی صورت گرفت و انبارهایی که در آنها لیموترش احتکار شده بود، توقیف شدند.

وی افزود: لیموترش های احتکار شده تحویل تعزیرات داده شد و امروز یا فردا در میادین میوه و تره بار سراسر کشور توزیع می‌شود و قطعا شاهد کاهش قیمت این محصول در روزهای آتی خواهیم بود.

رئیس اتحادیه بارفروشان با بیان اینکه اسامی ۵نفر محتکر لیموترش به قوه قضاییه اعلام شده و به زودی محاکمه می شوند، گفت: امیدواریم با کمک سپاه و قوه قضاییه انبارهای دیگر نیز شناسایی شود.

به گفته وی این لیموترش های کشف شده نیز باید با یک سوم قیمت لیموترشی که در حال حاضر در بازار عرضه شود، به فروش برسد. یعنی اگر لیموترش در بازار ۴۰هزارتومان است، این اقلام باید با قیمت ۱۳هزارتومان مستقیم به دست مشتریی برسد.

عرضه پرتقال به بازار قطره چکانی است

 دارایی نژاد در بخش دیگری از صحبت هایش با اشاره به اینکه عرضه پرتقال به میدان تره بار قطره چکانی است، گفت:با توجه به نزدیک شدن به ماه رمضان نیازمند عرضه بیشتر پرتقال به بازار هستیم تا مردم دچار مشکل نشوند. بنابراین اگر در دو  تا سه روز آینده عرضه پرتقال زیاد نشود همان اتفاقی که برای لیموترش افتاد برای پرتقال هم خواهد افتاد.

رئیس اتحادیه بارفروشان اضافه کرد:ما می دانیم چه کسانی پرتقال دپو کرده اند. در مرحله اول به آنها تذکر و سپس اخطار  می دهیم و اگر توجهی نشد انبارهایشان مانند انبار لیموترش توقیف می‌شود.

 انتهای پیام/

کلید واژه ها :
نظرات
ADS
ADS
پربازدید