Performancing Metrics

امشب سهمیه بنزین شهریور واریز می‌شود | اتاق خبر
کد خبر: 446424
تاریخ انتشار: 31 مرداد 1399 - 18:25
سخنگوی شرکت ملی پخش فرآورده‌های نفتی گفت: سهمیه بنزین شهریور ماه ساعت ۲۴ امشب در کارت سوخت خودروها شارژ می‌شود.

به گزارش اتاق خبر، فاطمه کاهی در گفت و گو با ایسنا، با بیان اینکه سهمیه بنزین خودروها بدون تغییر نسبت به ماه‌های گذشته در کارتهای سوخت شارژ خواهد شد، اظهار کرد: سهمیه خودروهای شخصی بنزینی ۶۰ لیتر و دوگانه سوز ۳۰ لیتر لست.

وی با بیان اینکه سقف ذخیره بنزین در کارت های سوخت نیز بدون تغییر و همان ۵۴۰ لیتر است، گفت: سقف ۹ ماهه ذخیره بنزین کارت‌های هوشمند سوخت که پیش از این از شش ماه به ۹ ماه افزایش یافته بود، ثابت مانده و از این ماه اعمال خواهد شد.

سخنگوی شرکت ملی پخش فرآورده‌های نفتی توضیح داد: برای خودروهای شخصی سواری، سهمیه بنزین به شرط عبور نکردن از ۵۴۰ لیتر در کارت ذخیره می‌شود و قابل انتقال به ماه‌های بعد است؛ بدین معنا که سهمیه ۶۰ لیتری ماهانه بنزین افراد در صورت عدم استفاده به صورت خودکار به ماه بعد منتقل می‌شود.

کاهی همچنین گفت: پس از ۹ ماه، مازاد ۵۴۰ لیتر به کارت سوخت شخصی افراد اضافه نمی‌شود؛ بدین معنا که بیش از ۵۴۰ لیتر در کارت سوخت افراد ذخیره نخواهد شد.

به گزارش ایسنا، از بامداد روز جمعه ۲۴ آبان که بنزین سهمیه‌بندی شد، قیمت بنزین معمولی سهمیه‌ای (ماهانه ۶۰ لیتر برای خودروهای شخصی) از قرار هر لیتر ۱۵۰۰ تومان، قیمت بنزین معمولی غیرسهمیه‌ای از قرار هر لیتر ۳۰۰۰ تومان و قیمت بنزین سوپر نیز از قرار هر لیتر ۳۵۰۰ تومان تعیین شد.

 
 

 

کلید واژه ها :
نظرات
ADS
ADS
پربازدید