Performancing Metrics

باغ ویلا شهریار | اتاق خبر
کد خبر: 446680
تاریخ انتشار: 15 شهریور 1399 - 17:05
به جرات می توان گفت که امروزه تهران یکی از آلوده ترین شهر های دنیا است، که همین موضوع به ظاهر ساده عامل بروز بسیاری از بیماری های ریوی و تنفسی در انسان می شود.

به گزارش اتاق خبر،  به جرات می توان گفت که امروزه تهران یکی از آلوده ترین شهر های دنیا است، که همین موضوع به ظاهر ساده عامل بروز بسیاری از بیماری های ریوی و تنفسی در انسان می‌شود. داشتن باغ ویلا شهریار یک راهکار مناسب برای دوری از این حجم از آلودگی برای تهرانی نشین ها محسوب می شود؛ این منطقه به خاطر هوای سالم و پاک که عاری از هر گونه آلودگی است به نگین سبز استان تهران نیز شناخته می شود. این شهرستان شامل مزیت های دیگری مانند نزدیکی به تهران، چشم انداز زیبا، قیمت مناسب به نسبت سایر شهرستان های خوش آب و هوای اطراف تهران و طبیعت بکر می باشد که همین امر موجب شده که خیلی از مردم به فکر خرید یک ویلا در این منطقه بیافتند.

شهرستان شهریار واقع در غرب تهران است که دارای طبیعتی زیبا و آب و هوایی خنک می باشد و به علت مسیر کوتاه و دسترسی آسان به تهران بسیار مورد توجه علاقه مندان به ساخت و خرید ویلا قرار گرفته؛ این شهرستان به علت داشتن خاک حاصلخیر و آب و هوای معتدل گزینه خوبی برای کاشت میوه و سبزیجات محسوب می شود که شما با خرید یک باغ ویلا در این منطقه از خرید محصولات هورمونی و گلخانه ای بی کیفیت موجود در بازار بی نیاز خواهید شد که هم از نظر سلامت و هم از نظر هزینه برای شما صرفه اقتصادی دارد.

شرایط ایده آل شهریار از هر نظر باعث شده که بسیاری از معماران و مهندسان به فکر ساخت ویلا های لوکس با طراحی های خاص و به روز با متراژ های بالا در این منطقه بیافتند که این کار باعث جذب قشر خاصی از جامعه مانند هنرمندان و بازیگران به این شهرستان شده، این ویلا ها از لحاظ رفاه و امکانات در ایده آل ترین حالت ممکن هستند که این موضوع به خودی خود موجب رونق دو چندان این منطقه شده است؛ همچنین خیلی از کسانی که به دنبال ویلا در یک شهر خوش آب و و در عین حال با امکانات رفاهی مطلوب هستند تا به عنوان خانه ییلاقی از آن استفاده کنند، شهریار یکی از گزینه های مناسب برای آنها می باشد چون در این شهرستان می توانند به راحتی ویلای مورد نظر خود را در هر سبک و متراژی خریداری کنند.

خیلی از طرفداران خرید باغ ویلا در اطراف تهران به دنبال شهرک های مسکونی هستند تا ضمن بهره بری از شرایط خوب آب و هوایی و طبیعت زیبای آن منطقه از لحاظ امنیت آرامش خاطر داشته باشند؛ شهرستان شهریار پاسخگو خواسته این دسته افراد نیز می باشد و دارای شهرک های مسکونی متعدد مانند شهرک والفجر یا زمرد ویلای سابق می باشد که با نگهبانی 24 ساعته این اطمینان خاطر را به شما می دهد تا بتوانید با خیالی آسوده برای مدت طولانی در این شهرک ها زندگی کنید.

شهریار دارای بخش های مختلفی مانند کردزار،  کردامیر، تیسفون و وحیدیه و غیره می باشد که شما می توانید با بررسی هریک ازین مناطق و در نظر گرفتن بودجه خود بهترین انتخاب را داشته باشید.

برای ساخت ویلا در این منطقه باید به همه عوامل تاثیر گذار در ساخت آن توجه کنید تا بتوانید بهترین استفاده از فضای خود داشته باشید به عنوان مثال اول از همه مشخص کنید که دوست دارید ویلای خود نزدیک به آب و رودخانه باشد یا جنگل و طبیعت را ترجیح می دهید و از اهالی آن بخش در خصوص بارش های منطقه مورد نظرتان در فصول مختلف سال تحقیق کنید؛ پس از بررسی میزان بارش، شیب و ارتفاع زمین در خصوص رشد آن منطقه از لحاظ اقتصادی در آینده هم تحقیق کنید تا بتوانید به هزینه ای که برای خرید ویلا صرف کرده اید به عنوان یک سرمایه گذاری بلند مدت نگاه کنید، لازم به ذکر است نکاتی مانند: امنیت منطقه، آب و هوا، سیستم آب رسانی و برق کشی های منطقه ای و دسترسی به جاده اصلی از نکاتی است که موجب رشد هرچه سریع تر بخش های مختلف شهرستان ها می شود که شما با در نظر گرفتن این عوامل حتما انتخاب هوشمندانه تری خواهید داشت.

پس از انتخاب یک منطقه خاص برای خرید ویلا نوبت به طراحی ساختمان و محیطی که برای ویلا مد نظر دارید میرسد. در شهریار گزینه های زیادی پیش روی شما است، از ویلا های لوکس و طبقاتی با طراحی های مدرن و خاص در شهرک های خصوصی گرفته تا باغ ویلا های شخصی با زمین های زراعی وسیع به دور از هیاهو و جمعیت، که همگی در شهریار موجود می باشند و شما می توانید با توجه به سلیقه و بودجه مورد نظرتان یکی از آن ها را انتخاب کنید.

درصد زیادی از خریداران ویلا کسانی هستند که به دنبال یک فضای آزاد بزرگ با طبیعتی بکر هستند تا به دور از شلوغی شهر و زندگی آپارتمانی بتوانند با آرامش به استراحت خود بپردازند از همین رو یکی از فاکتورهایی که در خرید ویلا به آن توجه ویژه ای می شود، داشتن یک فضای سبز پر از گل و گیاه است که بتوان آزادانه در آن تفریح کرد، پس میزان حفظ حریم خصوصی در حیاط باغ یک فاکتور تعیین کننده برای خریداران ویلا محسوب می شود.

مشاورین املاک ملکبین با بیش از 20 سال سابقه فعال در حوزه خرید، فروش و اجاره باغ ویلا در  شهرهای اطراف تهران به ویژه شهرستان زیبای شهریار می باشد که با کارشناسانی با تجربه که  با اشراف کامل به منطقه و تخمین میزان رشد منطقه در آینده آماده خدمت رسانی به شما عزیزان می باشند.

کلید واژه ها :
نظرات
ADS
ADS
پربازدید