Performancing Metrics

معتبرترین منابع برای تهیه جم بازی­های اکشن موبایل | اتاق خبر
کد خبر: 447364
تاریخ انتشار: 12 آذر 1399 - 19:30
اگر یک گیمر یا بازیکن حرفه ­ای باشید خوب می­ دانید که خرید جم و امتیاز برای بالابردن سرعت پیشرفت و خرید آیتم­ های مورد نیاز چه اهمیتی دارد.

به گزارش اتاق خبر، اکثر بازیکنانی در رده­های حرفه­ای بازی می­کنند و رتبه­ی بالایی دارند با خرید جم و امتیاز به این سطح از بازی رسیدند و حتی ممکن است با فروش آن­ها درآمدزایی کنند. خرید جم همیشه یکی از چالش­های گیمرهای حرفه­ای بوده­است. قیمت مناسب، پرداخت امن و شارژ به موقع حساب اهمیت بالایی برای بازیکن دارد. خرید جم همیشه از طریق خود اپلیکیشن بازی امکان­پذیر است اما اخیرا سایت­هایی به عنوان شخص سوم اقدام به تهیه و فروش پکیج­های امتیازی بازی­ها و جم می­کنند. افراد نیز می­توانند با مراجعه به سایت و انتخاب پکیج و تعداد دلخواه­شان از آن­ها خرید کنند. اما پیش از خرید از آن­ها باید از اعتبار سایت اطمینان حاصل کنید و بازی های بی نظیر و کاملا سرگرم کننده را تهیه کنید.به عنوان مثال بازی فری فایر: فری فایر (Gerena Free Fire) بازی در سبک اکشن و ماجراجویی برای موبایل است و یکی از محبوب ترین بازی ها میان طرفداران این سبک است.8 شخصیت در فری فایر وجود دارد که هرکدام ویژگی های مربوط به خود را دارند و شما میتوانید متناسب با مرحله و میزان الماس فری فایر (جم فری فایر) شخصیت های بازی خود را انتخاب کنید. هرکدام از شخصیت ها با ویژگی های منحصر به فرد خود امکان برنده بودن را برای شما بیشتر می‌کنند. البته این ویژگی ها قابل ارتقاء هستند و شما میتوانید با استفاده از جم فری فایر ویژگی ها و قابلیت های شخصیت خود در بازی را ارتقا دهید.همچنین جم فری فایر به شما امکان میدهد علاوه بر اسلحه، پوسته های مختلف ،حیوان خانگی و وسایل دیگر فروشگاه را خریداری کنید.

چرا بهتر است از سایت­های فروش جم خرید کنیم؟

مستقیم ­ترین راه خرید جم قطعا خرید از طریق خود اپلیکیشن بازی ست. سرور بازی به طور روزانه، هفتگی، ماهانه و بر اساس عملکرد شما در بازی پیشنهاداتی را جهت خرید امتیاز یا جم به شما می­دهد که می ­توانید این پکیج­ ها را خریداری کنید؛ اما در سراسر دنیا اغلب گیمرها از طریق سایت­های واسطه خرید می‌ک­نند چون هم پیشنهادات، بسته­ها و تعداد متنوع­تری دارد و هم معمولا قیمت تمام شده­ی جم­ها کمتر از قیمت آن در خود بازی خواهد بود. در ایران به دلیل تحریم­ها و مشکلات پرداختی خرید جم از طریق خود بازی تقریبا غیرممکن است، از طرفی قیمت پکیج­‌ها و جم­‌ها حتی در صورت تخفیف به دلیل نوسانات دلار برای بازیکنان ایرانی بسیار زیاد خواهد بود. با این حال آسان جم فرصتی را برای خرید بسته­های متنوع جم­ها با مناسب­ترین قیمت و در کمترین زمان برای شما فراهم کرده است، کافی ست بازی مورد نظر خود را پیدا کرده، بسته­ی دلخواه خود را انتخاب کنید و پس از پرداخت در کمترین زمان جم و امتیازات مورد نظر به حساب شما افزوده می­‌شوند.

کدام سایت­‌ها برای خرید جم معتبر هستند؟

سایت‌­های زیادی برای خرید جم در دنیا وجود دارند اما باید پیش از خرید اطمینان حاصل کنید که سایت معتبر است و فرایند پرداخت شما امن خواهد بود. در ادامه به معرفی معتبرترین سایت های خرید جم می­پردازیم:

  1. cdkeys.com: این سایت حدود 20 سال است که در زمینه ارائه خدمات کدینگ بازی­‌های مختلف فعالیت می­کند، محیط کاربری این سایت بسیار جذاب و استفاده از آن راحت است. این سایت راه­ های پرداخت متنوعی را برای مخاطبان فراهم کرده مثل مستر کارت، بیت کوین، ارزهای دیجیتال معتیر و پی پال. هر چند شارژ حساب شما ممکن است با تاخیر چند دقیقه ­ای انجام شود اما این موضوع برای بررسی مجدد فرایندهای پرداخت و کسب اطمینان از درست بودن اطلاعات است.
  2. instant-gaming.com: سایت اینستنت گیمینگ برای تمام بازی­ها و کنسول­ها پکیج های خاصی را ارائه می­دهد. این سایت پلتفرمی فراهم کرده که بازیکنان نیز بتوانند جم، اکانت و امتیاز خود را در سایت به فروش برسانند و خریداران از اعتبار و امنیت این موضوع مطمئن باشند. برای خرید از این سایت باید از درگاه­های پی پال، پی سیف و های پی استفاده کنید.
  3.  greenmangaming.com:  این سایت با دارا بودن خدمات بیش از 9000 بازی یکی از بهترین سایت­ها برای خرید جم و امتیاز است. این سایت علاوه بر فروش جم  امتیاز در زمینه­ انتشار بازی و دیجیتال مارکتینگ بازی نیز فعالیت می­کند. 150 مشاور و متخصص در زمینه بازی برای کمک به مخاطبان در سراسر دنیا در این شرکت حضور دارند.
  4. eneba.com: این سایت میان کاربران ایرانی محبوبیت خاصی دارد، بازی‌هایی که در این سایت ارائه می‌شود اکثرا بازی‌هایی‌ست که گیمرهای ایران به آن مشغول‌اند، مثل بازی فورتنایت، پابجی، کال آف دیوتی و کلش علاوه بر این بازی¬ها، امتیازات مورد نیاز و آپدیت¬های پلی استیشن، ایکس باکس و سری بازی¬های ناینتندو را نیز فراهم کرده است.
  5. asangem.com:  آسان جم با فراهم کردن جم بهترین بازی­‌های اکشن موبایل و ایجاد یک درگاه امن پرداخت، به سرعت حساب شما را شارژ کرده و تجربه­ی خوبی از یک خرید اینترنتی برای شما ایجاد می­‌کند. قیمت مناسب آسان جم به دلیل حذف واسطه­‌ها و خرید مستقیم از تولید کننده است. جم و امتیاز بازی های محبوبی مثل بوم بیچ، کلش، پابجی، فورتنایت، بروال استارز در سایت موجود است. آسان جم در حال گسترش فعالیت خود با تهیه جم بازی­های جنگ ستارگان، azar و مسنجر war robots است. برای خرید جم پس از انتخاب بازی و بسته‌­ی مورد نظر به صفحه پرداخت منتقل می­‌شوید، آسان جم چند دقیقه پس از پرداخت با بررسی تمام اطلاعات، اقدام به شارژ حساب شما خواهد کرد.
نظرات
ADS
ADS
پربازدید