Performancing Metrics

تجربه اجرا نمای خشک در پروژه گلسار با تیم خوب اکوآرک | اتاق خبر
کد خبر: 447383
تاریخ انتشار: 19 آذر 1399 - 11:49
نمای سرامیکی، نمای انتخابی برای پروژه ساختمانی گلسار بود. در اجرای این نما، ورق‌های آلومینیومی و سرامیک‌های خشکی که ضخامت آن‌ها برابر با 28 میلیمتر بود، به عنوان زیرساز مورد استفاده قرار گرفت.

همیشه بر این باور بودم که از 100 درصد بودجه، قسمت بیشتری را خرج معماری داخلی کنم. تا این که با تیم خوب اکوآرک آشنا شدم و فهمیدم که طراحی و اجرا نما چقدر در پروژه ساختمان‌سازی حائز اهمیت است.

نمای ساختمان می‌تواند نشان دهنده اصالت آن باشد. به همین علت نباید آن را نادیده گرفت، بلکه باید از افراد خبره و متخصص در این زمینه درخواست راهنمایی کنید تا نمای ساختمان مورد نظر شما، همان طور باشد که می‌خواهید و هماهنگی لازم را با عناصر محیطی داشته باشد.

همکاری با تیم خوب اکوآرک

یکی از تجربه‌های خوب من، آشنایی با شرکت‌ طراحی و اجرای نما اکوآرک بود. در این همکاری، نماسازی یک ساختمان اداری درمانی بر عهده تیم حرفه‌ای و خوب شرکت اکوآرک قرار گرفت.

این پروژه در گلسار رشت استارت خورد و خوشبختانه در بازه زمانی که مشخص شده بود به پایان رسید. خوش قولی و وقت شناس بودن تیم خوب اکوآرک، همکاری ما را بهتر و عمیق‌تر کرد.

به خاطر رطوبت منطقه‌ای که پروژه در آن واقع شده بود، نماسازی باید با دقت بالاتر و وسواس بیشتری انجام می‌شد.

خوبی همکاری با تیم اکوآرک این بود که تمامی پارامترها در طراحی و اجرای نمای ساختمان اداری درمانی گلسار در نظر گرفته شده بود و نیازی به تذکرهای متعدد نبود.

تجهیزات کاربردی در نماسازی پروژه گلسار

مرطوب بودن گلسار رشت، تیم طراحی و اجرای نما اکوآرک را وادار کرد تا از سبک جدید و نوین نماسازی استفاده کنند.

نام این سبک اجرای نمای خشک نام است، به ملات و سیمان اصلا نیاز ندارد و تجهیزات خاصی در نصب آن استفاده می‌شود. این تجهیزات شامل پیچ، مهره، چسب مخصوص و غیره خواهد بود.برای آشنایی بیشتر با نمای خشک و اجرای آن میتوانید به تیم آکوارک مراجعه کنید.

نمای سرامیکی، نمای انتخابی برای پروژه ساختمانی گلسار بود. در اجرای این نما، ورق‌های آلومینیومی و سرامیک‌های خشکی که ضخامت آن‌ها برابر با 28 میلیمتر بود، به عنوان زیرساز مورد استفاده قرار گرفت.

سرامیک پرسلانی، کامپوزیت و دیگر موارد مشابه، تجهیزات کاربردی در نماسازی پروژه گلسار بودند که نحوه قرارگیری آن‌ها از قبل تعیین شده بود.

البته این نماسازی علاوه بر این که با شرایط اقلیمی و آب و هوایی سازگاری فوق العاده‌ای داشت، کاملا مطابق با سلیقه من بود.

توجه داشته باشید که شرکت طراحی و اجرای نمای ساختمان اکوآرک، نماسازی‌های متعدد و گوناگونی را انجام می‌دهند که در همه آن‌ها، رعایت استانداردها، هماهنگی عناصر مختلف ساختمان، نصب دقیق و محکم پوسه نما، بسیار بااهمیت است و مورد توجه قرار می‌گیرد.

همه چیز درباره محصولات و خدمات اکوآرک

اگر در سایت رسمی اکوآرک جستجو کنید، بخشی را خواهید دید که به معرفی محصولات و خدمات شرکت طراحی اکوآرک اختصاص پیدا کرده است.

در این بخش، انواع نماهایی را که توسط تیم خوب و حرفه‌ای اکوآرک قابل اجرا است، مشاهده خواهید کرد که بعضی از آن‌ها عبارتند از:

  • نمای اسپایدر
  • نمای آلومینیومی
  • نمای جی اف آرسی
  • نمای یونیتایز
  • نمای پانج متال
  • نمای کرتین وال
  • نمای پارامتریک
  • نمای دو پوسته

و انواع نماهای مشابه.

خیلی از تجهیزاتی که در طراحی و اجرای نما اکوآرک استفاده می‌شود، توسط خود تیم مجموعه تولید خواهد شد. پنجره‌های آلومینیومی، پنجره‌های ترمال بریک، تایل سفالی نما، سرامیک‌های دو جداره، سازه‌های اسپایدر و غیره، از جمله محصولاتی است که توسط این مجموعه تولید می‌شود.

بخش قابل توجهی از این محصولات در پروژه گلسار به کار گرفته شد. همین مساله کمک کرد تا هزینه‌های مربوطه تا حد ممکن کاهش پیدا کند.

هزینه طراحی و اجرای نما توسط شرکت اکوآرک

طراحی و اجرای نما توسط شرکت اکوآرک، بدون شک بدون هزینه نیست. اما اگر بخواهم صادق باشم، هزینه‌های دریافتی توسط مجموعه اکوآرک بابت طراحی و اجرای نما ساختمان پروژه گلسار، قابل قبول بود.

با دریافت استعلام قیمت از دیگر شرکت‌های طراحی و اجرای نمای ساختمان، متوجه این موضوع شدم و بابت انتخاب شرکت و تیم حرفه‌ای اکوآرک بسیار خوشحال هستم.

البته خوشحالی من تنها به خاطر مقرون به صرفه بودن هزینه‌ها نیست. بلکه عملکرد صحیح تیم طراح و مجری، استفاده از تجهیزات خوب و باکیفیت، در نظر گرفتن سلایق شخصی من، رعایت تمامی استانداردها و غیره، همه و همه باعث شد تا اگر روزی نیاز به همکاری با شرکت طراحی نما داشتم، باز هم شرکت اکوآرک را انتخاب کنم.

 

کلید واژه ها :
نظرات
ADS
ADS
پربازدید