Performancing Metrics

اجاره ویلا در نوشهر از سایت لوکس ویلا | اتاق خبر
کد خبر: 447645
تاریخ انتشار: 23 دی 1399 - 20:15
در میان شهرهای غربی مازندران، نوشهر منطقه ای ساحلی با جاهای دیدنی فراوان و طبیعت بی نظیر است که به لطف آن ها، این شهر را به یکی از توریستی ترین مناطق مازندران تبدیل کرده است.

به گزارش اتاق خبر، در ادامه با لوکس ویلا همراه باشید تا با نوشهر و جاهای دیدنی این شهر جذاب و توریستی بیشتر آشنا شوید.

 

نوشهر کجاست و راه های دسترسی به نوشهر

نوشهر در میان بزرگترین شهرهای استان مازندران قرار دارد.  این شهر در غرب مازندران و شرق چالوس قرار داشته و گردشگرانی که قصد سفر به نوشهر را دارند می بایست ابتدا از شهر تهران وارد آزادراه تهران – شمال شده یا ابتدا به کرج سفر کرده و در شمال شرق کرج، وارد جاده چالوس شوند. سپس بعد از طی کردن مسیر سرسبز و دلنشین جاده چالوس، به شهر چالوس خواهند رسید اما لازم به ذکر است پیش از رسیدن به شهر چالوس، می بایست وارد جاده سیاهکلرود – مازندران شد تا به شهر نوشهر رسید.

در نظر داشته باشید در روزهای عادی هفته و یا مواقعی که جاده چالوس فاقد ترافیک های سنگین باشد، میانگین 3 ساعت طول میکشد تا از تهران به نوشهر رسید اما در نظر داشته باشید در روزهای آخر هفته و بخصوص ایام خاص مانند تعطیلات چند روزه که گردشگران بسیاری راهی شهرهای شمالی کشور شده و شاهد ترافیک های سنگین جاده چالوس هستیم، این زمان 3 ساعته گاه به 5 ساعت نیز می رسد.

 

اجاره ویلا در نوشهر و آشنایی با اقامتگاه های مختلف شهر

گردشگرانی که قصد سفر و اجاره ویلا نوشهر را دارند خوب است بدانند در این شهر تنوعی از ویلاهای عادی، استخردار، دوبلکس و لوکس با امکانات مختلف وجود دارد تا هر گردشگری متناسب با بودجه  و سلیقه، بهترین اقامتگاه مورد نظرش را انتخاب کند. همچنین اگر هم می خواهید هزینه به مراتب کمتری برای اقامت پرداخت کنید، اجاره سوئیت در نوشهر می تواند گزینه منطقی و به صرفه ای باشد اما در نظر داشته باشید تعداد سوئیت های نوشهر محدود می باشد که پیشنهاد می شود هرچه زودتر نسبت به رزرو سوئیت مورد نظر اقدام کنید.

در میان اقامتگاه های نوشهر، همواره تقاضا برای اجاره ویلا استخردار در نوشهر بالا می باشد چراکه ویلاهای استخردار شهر از تنوع بالایی برخوردار بوده و گردشگران در میان استخرهای سرپوشیده یا روباز به همراه امکانات مختلفی از جمله باربکیو به همراه آلاچیق، سونا و جکوزی، میزهای فوتبال دستی و بیلیارد، بهترین گزینه مد نظر را انتخاب کنند.

نکات لازم برای اجاره ویلا نوشهر

گردشگرانی که قصد سفر و اقامت در نوشهر را دارند خوب است بدانند هم در منطقه ساحلی و هم در منطقه جنگلی شهر، اقامتگاه های بی نظیری وجود دارد اما اگر قصد اجاره ویلا ساحلی در نوشهر را دارید در نظر داشته باشید نرخ اجاره روزانه ویلاهای ساحلی نوشهر به مراتب بیشتر از مناطق جنگلی می باشد. از طرفی هم گردشگرانی که به دنبال اجاره ویلا جنگلی در نوشهر هستند پیشنهاد می کنیم به سراغ ویلاهای دوبلکس شهر بروند چراکه در طبقات بالای ویلا، چشم انداز بی نظیری از جنگل ها و کوه های اطراف وجود دارد. همچنین اگر هم می خواهید در منطقه ساحلی اقامت داشته باشید و هزینه کمتر از ویلا پرداخت کنید، اجاره آپارتمان مبله در نوشهر می تواند گزینه مناسبی باشد.

در آخر هم خوب است بدانید نرخ اجاره روزانه انواع اقامتگاه های نوشهر ططی روزهای عادی هفته از شنبه تا چهارشنبه در پایین ترین حد خود قرار دارند که این رقم طی روزهای آخر هفته پنج شنبه و جمعه افزایش داشته و در ایام خاص مانند تعطیلات چند روزه به بیشترین حد خود می رسند و پیشنهاد می شود  در تعطیلات، به لطف افزایش تقاضا برای اجاره ویلا، از یک هفته قبل از تاریخ سفر نسبت به رزرو ویلا در نوشهر از طریق کارشناسان لوکس ویلا اقدام کنید.

 

نگاهی به جاذبه های گردشگری نوشهر

اگر در سفر به نوشهر می خواهید نگاهی به جاهای دیدنی این شهر توریستی و سرسبز بیاندازید خوب است بدانید جاذبه های گردشگری بسیاری در این شهر وجود دارد که در ادامه میخواهیم شما را با برخی از محبوب ترین دیدنی های نوشهر بیشتر آشنا کنیم.

تالاب ارواح

برای بازدید از تالاب ارواح، می بایست به فاصله 12 کیلومتری نوشهر و 5 کیلومتری روستای چلندر مراجعه کنید. اگر قصد بازدید از تالاب ارواح را دارید، بهترین زمان بازدید، فصل بهار و پاییز بوده و همچنین پیشنهاد می شود در صبح زود و پیش از طلوع آفتاب به نزدیکی تالاب مراجعه کنید. تالاب ارواح درواقع تالابی بسیار بکر و جذاب است که در میان جنگل های نوشهر پنهان شده و همچنین در داخل این تالاب، درختان خشک شده ای قرار دارد که از درون تالاب به بیرون زده و منظره ترسناکی را به وجود آورده اند. دلیل اینکه پیشنهاد می کنیم در صبح زود و پیش از طلوع آفتاب به تالاب ارواح مراجعه کنید این است که تاریکی، مه غلیظ در منطقه و سکوت کامل ترسناکی تالاب رو دوچندان می کند.

پارک جنگلی سیسنگان

در میان مناطق سرسبز اطراف نوشهر، چه منطقه ای بهتر از سیسنگان برای طبیعت گردی و پیک نیک وجود دارد؟ پارک جنگلی سیسنگان در میان بزرگترین پارک های جنگلی استان مازندران قرار دارد و منطقه ای با پوشش گیاهی متنوع می باشد که دارای آب و هوای دلنشین بوده و گردشگران جذاب ترین خاطرات طبیعت گردی را در این منطقه برای خود رقم می زنند.  لازم به ذکر است در پارک جنگلی سیسنگان آلاچیق های بسیاری وجود دارد که مناسب پیک نیک هستند اما در نظر داشته باشید به لطف محبوبیت پارک جنگلی سیسنگان در میان گردشگران، همواره شلوغی زیاد پارک روبرو هستیم.اگر قصد اجاره ویلا را دارید میتوانید به سایت لوکس ویلا مراجعه کنید.

سد آویدر نوشهر

یکی از تفریحگاه های جذاب و محبوب نوشهر، سد آویدر است. سد آویدر را با نام آبیدر هم میشناسند و اگر قصد بازدید از این سد را دارید، می بایست به فاصله 30 کیلومتری نوشهر و نزدیک به پارک جنگلی سیسنگان مراجعه کنید. در پشت سد، دریاچه ای زیبا وجود دارد که اطرافش را جنگل های جذاب و بکر مازندران محاصره کرده و گردشگران می توانند علاوه بر اتراق در اطراف دریاچه و لذت بردن از طبیعت، اقدام به ماهیگیری کرده و یا با اجاره قایق، لحظات خوشی را در سد آبیدر سپری کنند.

 

نظرات
ADS
ADS
پربازدید