Performancing Metrics

شستشوی عیدانه در شرق و غرب تهران | اتاق خبر
کد خبر: 447751
تاریخ انتشار: 14 بهمن 1399 - 11:22
یکی از بزرگ ترین دغدغه اکثر ما هنگام نزدیک شدن به عید شستشوی فرش هایمان است.

به گزارش اتاق خبر، اعتماد به یک قالی شویی و سپردن فرش های گران قیمت و با ارزش کار سختی است  که حتی خیلی از ما خاطرات خوبی از شرکت های شستشوی فرش نداریم از بالا بودن مبالغ دریافتی بگیرید تا کیفیت پایین در شستشو. به نظرتون یک قالی شویی با کیفیت چه ویژگی هایی داره؟ 

 

قالی شویی ساعی شعبه رسالت

 

ویژگی های قالی شویی رسالت که آن را از دیگر شرکت های شستشوی فرش متمایز می کند به عبارت زیر است:

یکی از ویژگی های مهم قالی شویی ساعی ضمانت در خدمات است که موجب آسایش و اطمینان مشتریانش شده است  تضمین کیفیت و قیمت موردی است که کمتر شرکتی به آن پایبند بوده و آن را اجرا می کند ولی این شرکت  طبق نظرات مشتریان در این ضمینه سر بلند بوده است.

مورد بعدی استفاده از دستگاه های با کیفیت و استاندارد است که به واسطه استفاده از پشتوانه مالی مناسب این شرکت از دستگاه های به روز دنیا استفاده می کند که این امر موجب بالا رفتن کیفیت و پایین آمدن زمان شستشوی فرش می شود.

شرکت های شستشوی فرش ساعی دارای شعب مختلف در سطح تهران است یکی از شعبه های شرق تهران واقع در رسالت می باشد

برای ارتباط با شعبه شرق تهران با این شماره تماس حاصل فرمایید  -------------------> 02177931667

برای اطلاع از قیمت و خدمات بیشتر شعبه قالی شویی رسالت ---------> کلیک کنید

 

قالی شویی ساعی شعبه پیروزی

یکی دیگر از شعبه های شرق تهران واقع در پیروزی می باشد که خدمات زیر را ارائه می دهد

قالی شویی پیروزی همواره به مشتریان خود به مناسبت های مختلف تخفیف های هیجان انگیزی ارائه می دهد یکی از این تخفیف ها برای مشتریانی است که برای اولین بار از خدمات این شرکت استفاده می کنند و اگر شما عزیزان تا این لحظه از خدمات قالی شویی ساعی استفاده نکردید می توانید از تخفیف بهره مند شوید.

 

برای ارتباط با شعبه شرق تهران با این شماره تماس حاصل فرمایید  -------------------> 02188009257

برای اطلاع از قیمت و خدمات بیشتر شعبه قالی شویی پیروزی ---------> کلیک کنید

 

 

قالی شویی ساعی شعبه سعادت آباد

 

شعبه غرب تهران قالی شویی ساعی واقع در سعادت می باشد که این شعبه نیز مانند شعب دیگر دارای ویژگی های منحصر به فرد خود بوده است.

استفاده از ماشین های سرپوشیده و اختصاصی حمل و نقل فرش ها موجب می شود که در حفظ امنیت و جلوگیری از مفقود شدن فرش ها و همینطور جلوگیری از آسیب دیدگی از حوادث احتمالی احتیاط های لازم به عمل آید.

یکی دیگر از ویژگی های این شعبه استفاده از نیروی کار متعهد است که موجب می شود روند شستشوی فرش با کیفیت و دقت بالا انجام شود زیرا هدف این قالی شویی جلب رضایت اعتماد مشتری است.

 

برای ارتباط با شعبه شرق تهران با این شماره تماس حاصل فرمایید  -------------------> 02122865257

برای اطلاع از قیمت و خدمات بیشتر شعبه قالی شویی سعادت آباد  ---------> کلیک کنید

 

حالا شما می توانید طبق موارد ذکر شده انتخاب بهتری برای شستشوی فرش های با ارزش خود داشته باشید .

 

نکات مهم در انتخاب قالی شویی

 

انتخاب قالی شویی بین تعداد زیادی از شرکت های شستشوی فرش  موضوع با اهمیتی است. شستشوی فرش ملزم به رعایت نکات مهمی است که هر شرکت های شستشوی فرش باید آن ها را رعایت کند . در ادامه به ویژگی های مهمی که شرکت های قالیشویی را از هم متمایز می کند می پردازیم.

  1. داشتن مجوز معتبر

یکی از اصلی ترین ویژگی های یک قالی شویی داشتن مجوز از اتحادیه قالیشویان می باشد که اعتبار آن را تضمین می کند. زمانی که یک شرکت شستشوی فرش  دارای عضو اتحادیه باشد شما می توانید هنگام شکایت از طریق اتحادیه مطرح و پیگیری کنید .

  1. سرعت در ارائه خدمات

زمان دریافت و تحویل فرش نیز نکته مهمی است که هرشرکت باید در کوتاه ترین زمان ممکن انجام دهد همچنین شفافیت در تعیین زمان تحویل به مشتری  باید به صورت مکتوب در فاکتور و شفاهی ارائه شود.

  1. استفاده از دستگاه ها و ابزارهای جدید و استاندارد

یکی از موارد مهمی که موجب آسیب رسیدن به فرش ها می شود استفاده نکردن از دستگاه های استاندارد است . به دلیل بالا بودن قیمت دستگاه های شستشوی فرش بسیاری از شرکت های قالی شویی از دستگاه های بی کیفیت و غیر استاندارد استفاده می کنند.

  1. ارائه انواع روش های شستشو برای فرش های مختلف

فرش های ماشینی و فرش های دست بافت به دلیل حساسیت های منحصر به فرد خود باید هرکدام به شیوه خاص خود شسته شوند

  1. استفاده از مواد شوینده با کیفیت

بسیاری از شرکت های شست و شوی فرش به دلیل پایین آوردن هزینه شستشوی خود از مواد شوینده با کیفیت پایین استفاده می کنند که منجر به پایین آمدن کیفیت شستشوی و آسیب رساندن و پوسیدگی فرش ها می شود. نکته دیگر اینکه برای فرش های ماشینی و دست بافت باید مواد شوینده مختص به هرکدام استفاده گردد.

  1. دسترسی آسان و سریع از خانه تا قالی شویی

وجود شعب مختلفف باعث دسترسی سریع و آسان به نقاط مختلف می شود که زمان تحویل و ارسال را تسریع می بخشد این امر باعث کم شدن میزان انتظار برای تحویل فرش های شسته شده می شود . یک شرکت های شستشوی فرش معتبر دارای شعبه های مختلف در سطح شهر می باشد .

 

نظرات
ADS
ADS
پربازدید