Performancing Metrics

بهترین کشور برای کار در سال 2021 کدام است؟ | اتاق خبر
کد خبر: 447899
تاریخ انتشار: 13 اردیبهشت 1400 - 10:52
قصد مهاجرت به خارج از کشور را دارید ولی کرونا باعث به هم ریختن برنامه هایتان شده است؟

به گزارش اتاق خبر، پیشرفت خود را متوقف نکنید. خیلی ها دچار چنین شرایطی شده اند ولی خوشبختانه بحران کرونا رو به اتمام است و خوب است در فرصتی که دارید، بهترین کشورها برای مهاجرت در سال 2021 را بررسی کنید. برای شروع زندگی جدید خود در کشور مقصد، باید بدانید که به لحاظ شرایط زندگی چگونه است؟ فرصت های شغلی دارد؟ میزان درآمدتان قابل قبول خواهد بود؟

یکی از بزرگترین دغدغه هایی که برای مهاجرت در ذهن متقاضیان وجود دارد، این است که کدام کشور برای کار مناسب تر است؟ چرا که اگر شغل مناسب و پردرآمدی داشته باشید، می توانید از پس هزینه های زندگی در کشور جدید برآیید. در غیر اینصورت دچار فقر و افت شدید کیفیت زندگی تان می شوید.

قصد داریم در این مطلب شما را با بهترین کشور برای کار در سال 2021 آشنا کنیم. همراه ما باشید...

کدام کشورها برای مهاجرت کاری در سال 2021 مناسب تر هستند؟

براساس گزارش سایت ساعت 24 در زیر لیستی از برترین کشورهای جهان برای کار را در سال 2021 آورده ایم تا بتوانید با دید بازتری انتخاب خود را صورت دهید.

  1. کانادا
  2. آلمان
  3. امارات
  4. اتریش
  5. استرالیا
  6. سوئیس
  7. اسپانیا
  8. فنلاند

کانادا

کانادا کشوریست که همواره پذیرای نیروهای متخصص و کاربلد است. این کشور روش های مهاجرتی گوناگونی را برای مهاجرت کاری در نظر گرفته و شما می توانید صدها فرصت شغلی را در این کشور مهاجر پذیر، پیش رو داشته باشید.

آلمان

همانطور که می دانید آلمان هم یک کشور مهاجر پذیر است که دارای جمعیت پیر بسیاری می باشد. از آنجایی که اکثریت جمعیت آلمان را افراد مسن تشکیل داده اند، این کشور پذیرای نیروهای کاری جوان است و مهاجرت کاری به آلمان بسیار پرطرفدار است.

امارات

حتما همه می دانید که امارات یکی از ثروتمند ترین کشورهای جهان است. کشوری با پیشرفت بسیار زیاد، سرمایه های کلان ولی منیروی کاری اندک. دولت امارات در سال های اخیر اقدام به گسترش خاک کشورش کرد است و صنایع متعددی در آن راه اندازی شده است.

نیاز به نیروی کار، مسئله ایست که امارات متحده عربی در حال پوشش دادن آن می باشد. پس اگر برای کار به امارات بروید، هم شانس تجربه یک زندگی لوکس و مرفه را خواهید داشت و هم می توانید فرصت های شغلی عالی با درآمد بالا داشته باشید.

اتریش

کشور اتریش هم از نظر کاری شرایط ایده آلی دارد و حتی می توان گفت که در مقایسه با آلمان حتی به مراتب بهتر است. اقتصاد این کشور پیشرفته بوده و نیاز دارد که با بکار گیری نیروهای کاری جوان از ظرفیت های موجود به خوبی استفاده کند.

استرالیا

استرالیا هم یکی دیگر از انتخاب هایست که در پیش رو دارید. کسانی که به این کشور مهاجرت می کنند، بهترین کیفیت زندگی را تجربه نموده در محیطی عالی به کار مشغول می شوند. از طرفی استرالیا بیشترین میزان حقوق را برای کارمندان در نظر می گیرد.

سوئیس

سوئیس ثبات سیاسی و اقتصادی بسیاری دارد. با مهاجرت به سوئیس می توانید درآمد بالایی کسب کنید؛ چیزی بین 70 تا 100 پوند در ماه. این کشور از نظر کیفیت زندگی جایگاه دوم جهان را به خودش اختصاص داده و مهاجران در آنجا از تعادل کار و زندگی برخوردارند.

اسپانیا

اسپانیا کیفیت بالایی برای زندگی دارد و مهاجران بسیاری هر ساله به سوی آن روانه می شوند. همچنین کشوری ایده آل برای دوران بازنشستگی است. این کشور تعادل خوبی را میان کار و زندگی ایجاد کرده و با کارگران خارجی رفتار دوستانه ای دارد.

فنلاند

فنلاند شادترین کشور جهان در سال 2020 شناخته شد. امنیت اجتماعی در این کشور بسیار قوی است و مراقبت های بهداشتی ان به صورت رایگان در اختیار مردم قرار می گیرد. کارفرمایان فنلاندی استقبال خوبی از نیروهای کاری خارجی و متخصص می کنند و غالبا حقوق بالایی را برای آن ها در نظر می گیرند.

 

برای مهاجرت کاری به کشورهای دیگر چه کنیم؟

اگر تصمیم دارید که در کشور دیگری مشغول به کار شوید و درآمد خود را بالاتر از همیشه ببرید، توصیه ما برای شما، مراجعه به موسسه آموزش عالی آزاد فن پردازان است. این موسسه با پیگیری مناسب پرونده مهاجرتی شما، بهترین کشور برای مهاجرت کاری تان را در نظر می گیرد.

کار، یکی از اهداف اصلی برای مهاجرت است. به‌طور کلی می‌توان گفت، بهترین کشور برای کار، آنجایی است که بتوان بدون ترس از اخراج شدن، همخوانی نداشتن دخل‌وخرج، نداشتن آسایش و رفاه و درنهایت، نداشتن سطح استاندارد زندگی، زیست و در عین ‌حال پیشرفت کرد.

نظرات
ADS
ADS
پربازدید