Performancing Metrics

نکات طلایی در خرید اسباب بازی دخترانه و پسرانه | اتاق خبر
کد خبر: 448736
تاریخ انتشار: 30 خرداد 1400 - 11:03
خرید اسباب بازی برای کودکان شاید به نظر بسیاری امری راحت بیاید، اما نیاز به رعایت نکاتی دارد که بسیاری از والدین به آن‌ها بی‌اهمیت هستند.

به گزارش اتاق خبر، به نقل از سایت دلگرم: خرید اسباب بازی برای کودکان شاید به نظر بسیاری امری راحت بیاید، اما نیاز به رعایت نکاتی دارد که بسیاری از والدین به آن‌ها بی‌اهمیت هستند. اسباب بازی ها تنها وسیله‌ای برای سرگرمی کودکان نیستند، بلکه از نوزادی تا نوجوانی با آن‌ها همراه هستند و در رشد فکری و جسمی آن‌ها نقش بسزایی دارند. بعضی از این وسایل، چه اسباب بازی دخترانه و چه اسباب بازی پسرانه ممکن است بعد از مدتی بی‌استفاده شوند و یا دیگر جذابیت کافی را برای فرزند شما نداشته باشند.

اسباب بازی ها یکی از بهترین ابزارها برای آموزش مهارت‌های مختلف به کودکان هستند. با استفاده از این بازی ها می‌توانید کودک خود را در موقعیت‌های مختلف قرار داده و مهارت‌های تصمیم‌گیری، برقراری ارتباط با دیگران و کار با وسایل را به او آموزش دهید. دنیای اسباب بازی ها نمونه کوچک‌شده دنیای واقعی است که کودک شما می‌تواند با قدم گذاشتن در آن زندگی واقعی را تجربه کند. در زمان خرید اسباب بازی های مختلف باید علاوه بر قیمت اسباب بازی به ایمنی آن نیز توجه کنید. به همین دلیل بررسی و دیدن عکس اسباب بازی های مختلف در هنگام خرید از فروشگاه‌های اینترنتی مثل نی نی بازار می‌تواند به شما در داشتن یک خرید مطمئن کمک کند.

کودک شما با استفاده از اسباب بازی ها به‌صورت خواسته یا ناخواسته در تلاش برای ارتقاء مهارت‌های مختلف و آماده‌سازی خود برای ورود به دنیای بزرگسالان است. با توجه به اینکه امروزه بخش بزرگی از دنیای کودکان به‌وسیله گوشی‌ها، بازی های رایانه‌ای، تلویزیون و ... اشغال‌شده است، اسباب بازی هایی با ویژگی‌های چشمگیر و جذاب می‌توانند زمان بیشتری از بازی کودکان را به خود اختصاص دهند. بنابراین، می‌توان گفت ماشین اسباب بازی ساده یا عروسک‌ های پاچه‌ای برای سنین بالاتر جذابیت خود را از دست می‌دهند. در ادامه نکاتی برای کمک به انتخاب اسباب بازی های دخترانه و پسرانه مناسب بیان می‌کنیم.

اسباب بازی دخترانه

اسباب بازی دخترانه دنیایی متنوع و رنگارنگ دارد که آن را از اسباب بازی‌ های پسرانه پرزرق‌وبرق‌تر کرده است. دنیای بازی دخترها پر از عروسک و وسیله‌های ریزودرشتی است که از زندگی بزرگ‌سالان الهام گرفته است. این وسایل تنها برای تفریح و سرگرمی کودک ساخته نشده و می‌توانند با ساختن تجربه‌های کوچک در ذهن او، فکر و خلاقیتش را پویاتر کنند. یکی از نکات مهم در خرید اسباب بازی دخترانه، علاقه و سلیقه فرزندتان است. پس قبل از اینکه برای او انواع اسباب بازی را بخرید، نظر او را نیز در نظر بگیرید.

اسباب بازی های دخترانه معمولاً شامل وسایلی هستند که زندگی واقعی را برای آن‌ها مجسم می‌کنند. عروسک‌ها، اسباب بازی های لوازم‌خانگی مانند تستر، اجاق‌گاز، ماشین لباس‌شویی، اسباب بازی ها موزیکال مانند عروسک موزیکال، پیانو، گیتار و همچنین اسباب بازی آرایشی مانند شانه، سشوار، لباس اضافی عروسک و غیره از عمده‌ترین اسباب بازی هایی هستند که برای دخترها تولید و عرضه می‌شوند. این دسته اسباب بازی ها موجب تقویت قدرت تخیل دخترها می‌شود و برای تمام سنین مناسب هستند.

معمولاً در خرید اسباب بازی دخترانه باید به این نکته توجه کنید که کودک شما نیاز به تقویت مهارت‌های خود و رشد مهارت‌های ذهنی، جسمی، اجتماعی و گفتاری دارد. بنابراین، علاوه بر اسباب بازی هایی که نمونه‌های آن را پیش‌تر نام بردیم، سعی کنید کودک خود را به بازی کردن با اسباب بازی های فکری مانند جورچین، خانه‌سازی، خمیر مجسمه‌سازی، مداد رنگی، جورچین، بلوک‌های چوبی و... عادت دهید. همچنین می‌توانید با خرید اسباب بازی هایی مانند اسکوتر، سه‌چرخه، دوچرخه، توپ و بولینگ‌های پلاستیکی، فرزند خود را به تحرک و فعالیت بدنی بیشتر ترغیب کنید. جهت مشاهده انواع اسباب بازی دخترانه شیک و جدید به صفحه زیر مراجعه کنید:

https://www.ninibazar.com/product-category/toys/toys-girls/

اسباب بازی پسرانه

یکی از مهم‌ترین نکات در روند تربیت و پرورش پسرتان، خرید اسباب بازی پسرانه مناسب برای او است. این موضوع علاوه‌بر کمک به شما در آموزش نکات اخلاقی و رفتاری به کودک، می‌تواند تاثیر زیادی در رشد خلاقیت و شکوفایی استعدادهای او داشته باشد. به‌طورکلی خرید اسباب بازی برای کودکان فارغ از جنسیت آن‌ها انجام می‌گیرد؛ اما می‌توان اسباب‌بازی هایی که پسربچه‌ها بیشتر دوست دارند را در دسته اسباب بازی پسرانه قرار داد. این اسباب‌بازی ها معمولا شامل ماشین اسباب بازی، قطارهای بازی، توپ و عروسک‌های شخصیت‌های کارتونی نظیر بتمن و سوپرمن می‌شود.

پسرها بیشتر به بازی های فیزیکی، پرجنب‌وجوش و هیجان‌انگیز علاقه نشان می‌دهند. البته نیاز پسرها به بازی های فکری دقیقاً مانند دخترها است و با تهیه اسباب بازی فکری یا مانند جورچین، بلوک‌های خانه‌ای، خمیر مجسمه و ... می‌توانید به رشد ذهنی و افزایش هوش فرزند خود کمک کنید. بااین‌حال، توجه داشته باشید که این اسباب بازی ها باید کاملاً متناسب با سن کودک شما باشند. برای مثال، پسرها معمولاً تا یک محدوده سنی مشخص به بازی های ذهنی علاقه نشان می‌دهند و بعدازآن بیشتر به‌سوی بازی های فیزیکی و هیجانی کشیده می‌شوند. دقیقاً به همین دلیل است که توپ و بازی های گروهی به‌مرورزمان برای آن‌ها جذاب‌تر می‌شوند.

ماشین اسباب بازی

ماشین های اسباب بازی تنها برای کودکان جذاب نیستند؛ بزرگ‌ترها نیز علاقه زیادی به آن‌ها داشته و برای تزیین اتاق یا خودروی خود از آن‌ها استفاده می‌کنند. برخی نیز علاقه زیادی به جمع کردن این ماشین‌ها به عنوان کلکسیون داشته و جزء خریداران پر و پا قرص آن هستند. مشخصاً ماشین‌ اسباب بازی بخش بزرگی از اسباب بازی ها را تشکیل می‌دهند. این می‌تواند ماشین‌های کوکی در سنین پایین و ماشین‌ها و هلیکوپترهای کنترلی در سنین بالاتر را نیز شامل شود. تفنگ‌ها نیز بخشی از یک بازی هیجانی و تخیلی هستند که جذابیت بالایی برای پسرها دارند. این دسته اسباب بازی ها (تفنگ‌های ترقه‌ای، تفنگ آبپاش، تفنگ‌های موزیکال و ...) موجب افزایش بازی ها و مهارت‌های گروهی کودک شما می‌شوند و ابتکار عمل و سازگاری وی را افزایش می‌دهند.

با توجه به آنچه گفته شد، سه نکته اساسی در خرید اسباب بازی دخترانه یا پسرانه وجود دارد که باید به آن‌ها دقت شود.

  • اسباب بازی ها باید متناسب با سن و علاقه فرزند شما باشند.
  • برای سلامت فرزند شما خطر ایجاد نکنند و ایمن باشند.
  • در رشد ذهنی یا فیزیکی فرزند شما مؤثر واقع شوند.

شما می‌توانید اسباب بازی های موردنظر خود و فرزندتان را از سایت نی نی بازار سفارش دهید و سفارش خود را در اسرع وقت (برای تهران، در همان روز) تحویل بگیرید. تمام کالاهای موجود در نی نی بازار دارای ضمانت اصالت کالا بوده و از بهترین و باکیفیت‌ترین محصول‌های موجود در بازار به شمار می‌آیند. با سفارش اسباب بازی دخترانه یا پسرانه، نی نی بازار محصولی کاملاً مطابق با جزئیات انتخاب‌شده توسط شما عزیزان (ازنظر جنس، رنگ و کاملا مطابق عکس) را به دست شما می‌رساند. مجموعه نی نی بازار در آستانه تابستان 1400 از شما دعوت می‌کند تا وارد سایت ninibazar.com شوید و انواع اسباب بازی های شیک و جدید را برای فرزندتان سفارش دهید.

آدرس سایت: ninibazar.com

آدرس ایمیل: info@ninibazar.com

آدرس: تهران - تهرانپارس - ۴۵ متری رسالت - بین رشید و زرین - پلاک ۱۷۸ - واحد ۵ (امکان مراجعه و خرید حضوری وجود ندارد و ثبت سفارش فقط به‌صورت آنلاین انجام می‌شود.)

شماره تماس: 02167596

 

نظرات
ADS
ADS
پربازدید