Performancing Metrics

چه تعداد از کارمندان دو دوز واکسن کرونا را دریافت کرده‌اند؟ | اتاق خبر
کد خبر: 450493
تاریخ انتشار: 5 آبان 1400 - 11:27
رئیس سازمان اداری و استخدامی گفت: در مجموع ۸۹.۵ درصد از کارکنان دولت دوز اول و دوم واکسن کرونا را زده‌اند که ۶۵ درصد دوز اول و ۲۵ درصد هم هر دو دوز را دریافت کرده‌اند.

به گزارش اتاق خبر، به نقل از فارس، میثم لطیفی رییس سازمان اداری و استخدامی در مورد واکسیناسیون کارمندان اظهار داشت: اطلاعات توسط وزارت بهداشت جمع می‌شود و با همکاری وزارت ارتباطات و بهداشت اطلاعات را مطابقت دادیم. تاکنون تعداد دو میلیون و ۴۰۰ هزار نفر از کارکنان واکسینه شده‌اند.

معاون رئیس جمهور ادامه داد: در مجموع حدود ۸۹.۵ درصد از همکاران دوز اول و دوم را زده اند. ۶۵ درصد دوز اول و ۲۵ درصد هم هر دو دوز را دریافت کرده اند. این افراد کارمند‌های رسمی، پیمانی و قراردادی و همچنین کارگر‌های قراردادی هستند.

لطیفی با اشاره به علت واکسینه نشدن تعدادی از کارکنان بیان کرد: ۳.۵ درصد از کارمندان، مادران دارای فرزند شیرخوار و باردار هستند که امکان دریافت واکسن را نداشتند و همین تعداد افراد دارای بیماری و مبتلا به کرونا هستند.

رییس سازمان اداری و استخدامی توضیح داد: ۵درصد از کارکنان بدون دلیل موجه واکسینه نشده‌اند و امر جلوگیری از ورود این کارکنان به ادارات واگذار شده است. به صورت آنلاین می‌توانیم کارکنان واکسینه شده را هم رصد کنیم. نهاد‌های بهداشتی در ادارات مستقر شده و خانواده افراد را نظارت می‌کنند.

 

کلید واژه ها :
نظرات
ADS
ADS
پربازدید