Performancing Metrics

تعادل بازار مسکن با همراهی دولت و مجلس | اتاق خبر
کد خبر: 450879
تاریخ انتشار: 11 آذر 1400 - 17:50
وزیر راه و شهرسازی عنوان کرد
قاسمی، وزیر راه و شهرسازی ضمن ارزیابی مثبت خود از نشست مشترک مجلس و دولت، گفت: همگرایی دولت و مجلس باید با تعامل و ارتباط بیشتری همراه باشد تا بتوانیم شرایط و اوضاع مسکن را سرو سامان دهیم.

به گزارش اتاق خبر، به نقل از خانه ملت، رستم قاسمی وزیر راه و شهرسازی با اشاره به نشست مشترک مجلس و دولت که به مناسبت روز مجلس در صحن علنی مجلس برگزار شد، عنوان کرد: همگرایی دولت و مجلس باید با تعامل وارتباط بیشتری همراه باشد تا بتوانیم شرایط و اوضاع مسکن را سرو سامان دهیم. امیدوارم با تعاملات دولت و مجلس شاهد بهبود شرایط بازار مسکن باشیم.

مجلس یازدهم گام بلند برای صاحبخانه شدن مردم با تصویب قانون جهش تولید و تامین مسکن برداشت که  می‌توان به موارد همچون الزام دستگاه‌های اجرایی برای تامین زمین برای ساخت مسکن-  تصویب ساخت یک میلیون مسکن در سال-تخفیف ۳۰ درصدی هزینه پروانه ساختمانی در طرح حمایتی مسکن- فراهم کردن امکان پیش خرید مصالح ساختمانی در بورس کالا-  تشکیل صندوق ملی مسکن با هدف تقویت توان حمایتی و تخصیص بهینه منابع مالی بخش مسکن- الزام ثبت معاملات دستگاه های دولتی و غیردولتی در سامانه املاک اشاره کرد.

 
کلید واژه ها :
نظرات
ADS
ADS
پربازدید