Performancing Metrics

‍‍‍ انجام دومین پرواز برای انتقال ایرانی‌های مقیم اوکراین از رومانی | اتاق خبر
کد خبر: 451820
تاریخ انتشار: 13 اسفند 1400 - 17:38
با توجه به اینکه بلیت فروشی برای این پرواز انجام نشده، تعداد دقیق مسافران که به میهن بازمی‌گردند، مشخص نیست

به گزارش اتاق خبر به نقل از عصر ایران،مدیرکل روابط عمومی شرکت هواپیمایی جمهوری اسلامی ایران (هما) از انجام دومین پرواز برای بازگرداندن دانشجویان و ایرانیان مقیم اوکراین از رومانی خبر داد و گفت: با توجه به اینکه بلیت فروشی برای این پرواز انجام نشده، تعداد دقیق مسافران که به میهن بازمی‌گردند، مشخص نیست اما تا هر تعدادی که این هواپیما اجازه بدهد و مسافران در فرودگاه باشند در تلاشیم تا هم وطنانمان را به ایران بازگردانیم.

حسین جهانی در گفت‌وگو با ایسنا، درباره دومین پرواز فوق‌العاده برای بازگرداندن ایرانیان مقیم اوکراین به کشور اظهار کرد: با توجه به اینکه بسیاری از دانشجویان ایرانی‌ و سایر هموطنان مقیم اوکراین، خود را به کشور رومانی رسانده‌اند، هواپیمایی جمهوری اسلامی ایران (هما) به عنوان ناوگان حامل پرچم و در راستای مسئولیت اجتماعی، آمادگی خود را برای انجام پرواز فوق‌العاده برای انتقال این ایرانیان اعلام کرد.

 

وی با بیان اینکه هواپیمای در نظر گرفته شده برای بازگشت ایرانیان حدود ۲۷۰ نفر ظرفیت دارد، افزود: پس از هماهنگی‌های صورت گرفته سازمان هواپیمایی کشوری با سازمان هواپیمایی رومانی و اخذ مجوزهای لازم، برنامه‌ریزی برای انجام پرواز فوق‌العاده صورت گرفت اما تعداد مسافران بستگی به ایرانیانی دارد که در فرودگاه بخارست حضور داشته باشند و ما نهایت تلاش خودمان را می کنیم تا بتوانیم تمام هم‌وطنانی که در این فرودگاه هستند را به کشور بازگردانیم.

 
 مدیرکل روابط عمومی هواپیمایی جمهوری اسلامی ایران هما درباره جزئیات این پرواز فوق العاده گفت: این پرواز در روز شنبه ۱۴ اسفندماه (فردا) با شماره ۵۳۹۲ در ساعت ۲۳ و ۱۰ دقیقه از فرودگاه امام خمینی(ره) پرواز خواهد کرد و در ساعت ۰۱ و ۲۰ دقیقه (به وقت محلی) در فرودگاه بخارست به زمین خواهد می نشیند. این پرواز پس از سوار کردن مسافران حاضر در فرودگاه بخارست با شماره ۵۳۹۳ این فرودگاه را در ساعت ۳ بامداد (به وقت محلی) ترک و در ساعت ۰۷ و ۵۰ دقیقه (به وقت محلی) در فرودگاه امام خمینی (ره) به زمین خواهد نشست.

جهانی اعلام کرد: پیش از این نیز اولین گروه دانشجویان در روز دهم اسفندماه سال جاری با پرواز "هما " از فرودگاه ورشو به میهن انتقال یافتند.

نظرات
ADS
ADS
پربازدید