Performancing Metrics

تردد در محور های استان سمنان روان است / وقوع ترافیک پرحجم | اتاق خبر
کد خبر: 451955
تاریخ انتشار: 11 فروردین 1401 - 12:45
مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده ای استان سمنان:
سمنان- منصور کیایی مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده ای استان سمنان گفت: تردد در تمام محورهای اصلی استان همزمان با روز پنجشنبه پرحجم اما روان است و شاهد وقوع ترافیک خاصی در استان نیستیم.

به گزارش اتاق خبر، احسان منصور کیایی در گفتگو بابازار، درباره وضعیت راه های استان سمنان، تاکید کرد: همزمان با روز پنجشنبه تردد در محورهای اصلی استان روان اما پرحجم دنبال می شود و شاهد وقوع ترافیک خاصی نیستیم از سوی دیگر اما با افزایش موج پایانی سفرهای نوروزی و همچنین بازگشت مسافران در مسیر مشهد- تهران، از امروز شاهد افزایش ترافیک در جاده ها خواهیم بود.

وی با بیان اینکه اکیپ های راهداری آماده خدمت رسانی به مردم و مسافران هستند، ابراز کرد: از امروز بر میزان ترافیک در جاده های استان افزوده می شود در نتیجه مسافران بازگشت خود را به روز شنبه موکول نکنند تا درگیر ترافیک سنگین در جاده های استان سمنان نشوند.

مدیرکل راهداری استان سمنان همچنین گفت: اطمینان از سلامت خودرو، همراه داشتن سوخت کافی، استراحت به ازای یک و نیم ساعت رانندگی، توجه به توصیه های عوامل راهداری و پلیس راه، عدم داشتن عجله در بازگشت و تردد در راه های استان سمنان از جمله مهمترین توصیه های راهداری برای رانندگان است.

به گزارش بازار، هوای استان سمنان برای امروز و فردا صاف تا قسمتی آفتابی است و دمای هوا از فردا افزایش نیز خواهد یافت در نتیجه پدیده خاص جوی در ۷۲ ساعت آتی در استان سمنان به جز وزش باد رخ نخواهد داد.

 
نظرات
ADS
ADS
پربازدید