Performancing Metrics

مجلس مصوبات خوبی برای حل مشکلات معیشتی و مسکن در بودجه ۱۴۰۱ داشت | اتاق خبر
کد خبر: 452096
تاریخ انتشار: 15 فروردین 1401 - 18:57
نماینده مردم فسا در مجلس:
نماینده مردم فسا در مجلس گفت: مجلس مصوبات بسیار خوبی در بودجه سال ۱۴۰۱ برای حل مشکلات اقتصادی و معیشتی و اشتغال و مسکن و محرومیت زدایی و خدماتی داشته و منابع زیادی اختصاص داده است.

به گزارش اتاق خبر، به نقل از خانه ملت، جلسه حجت اله فیروزی نماینده مردم فسا در مجلس شورای اسلامی با شهردار و اعضای شورای اسلامی شهر قره بلاغ جهت بررسی و پیگیری مشکلات شهر قره بلاغ، برگزار شد.

نماینده مردم فسا در مجلس شورای اسلامی ضمن تاکید بر نقش مهم شوراها و شهرداری‌ها برای ارائه خدمت به مردم، بر حمایت خود از همه شوراها و شهرداری شهرستان فسا تاکید کرده و بر ضرورت استقلال مالی و تقویت بنیه مالی شهرداری ها و کاهش انتظارات برای برخورداری از کمک های دولتی تاکید کرد.

وی راه حل بسیاری از مشکلات کنونی را بهره گیری از توان بخش خصوصی، برون سپاری کارها، ایجاد منابع مالی پایدار برای شهرداری‌ها و مشارکت دادن مردم در کارها دانست و بر اولویت بندی کارها و واقع نگری در امور تاکید کرد.

فیروزی همچنین با تشریح شرایط کشور و برخی واقعیت های کشور در رابطه با کمبود اعتبارات گفت: با توجه به شرایط سخت تحریم ها در دو سال اخیر، روند امور در کشور با اخلال مواجه شده که الحمدلله با استقرار دولت تازه نفس مردمی و تعامل مناسبی که بین دولت و مجلس وجود دارد، شرایط در حال بهبود است.

عضو کمیسیون صنایع و معادن مجلس بخش ششده و قره بلاغ را دارای ظرفیت های بزرگ اقتصادی دانست و جذب سرمایه گذار برای سرمایه گذاری در پروژه های اقتصادی و توجه به ظرفیت های کشاورزی و دامداری و گردشگری منطقه را بسیار مهم توصیف کرد و بر ضرورت توجه بزرگان منطقه به همدلی و همگرایی تاکید کرد.

فیروزی گزارشی از اقدامات بعمل آمده برای ارتقاء بخش های شیبکوه و ششده و قره بلاغ به شهرستان را تشریح کرد و در خصوص حل مشکلات کمبود آب این منطقه و سایر مناطق شهرستان توضیح داد که منابع لازم برای حل تنش های آبی منطقه تامین شده و انشاالله بزودی وزارت نیرو برای تسریع در اجرای پروژه های آبی و کاهش هزینه ها از ظرفیت بسیج سازندگی استفاده خواهد کرد و با استفاده از منابع تخصیص داده شده توسط مجلس، پروژه های آبی منطقه اجرا خواهد شد.

این نماینده مردم در مجلس یازدهم با تشریح مصوبات مجلس در بودجه ۱۴۰۱ منابع مالی و بودجه بسیار مناسبی که مجلس شورای اسلامی برای اشتغال، ازدواج، مسکن، محرومیت زدایی و دستگاه هایی نظیر کمیته امداد و سازمان بهزیستی و سایر نهاد های خدمت رسان اختصاص داده است، ابراز امیدواری کرد که این نهادها و سازمان ها از ظرفیت مصوبات مجلس بخوبی استفاده کرده و مشکلات مردم را با توجه به مصوبات گره گشای مجلس مرتفع کنند.

نماینده مردم فسا در مجلس شورای اسلامی تاکید کرد که مجلس مصوبات بسیار خوبی در بودجه سال ۱۴۰۱ برای حل مشکلات اقتصادی و معیشتی و اشتغال و مسکن و محرومیت زدایی و خدماتی داشته و منابع زیادی اختصاص داده است و اکنون بهانه ای برای کم کاری دستگاه های اجرایی وجود ندارد و امید است دولت و نهادها و مجموعه های مسئول حمایت مجلس را غنیمت شمرده و نسبت به رفع مشکلات مردم اقدام کنند.

 
کلید واژه ها :
نظرات
ADS
ADS
پربازدید