Performancing Metrics

نادو: مقصر برگشت نمونه‌های کشتی‌گیران، گمرک و مسئولان آزمایشگاه کلن است | اتاق خبر
کد خبر: 452126
تاریخ انتشار: 17 فروردین 1401 - 18:38
دبیر کل ستاد ملی مبارزه با دوپینگ گفت: علت برگشت نمونه‌های کشتی گیران از آزمایشگاه آلمان تفاوت در اظهارنامه گمرکی و عدم حضور مسئولان مربوطه در این آزمایشگاه بوده است.

به گزارش اتاق خبر، فرزاد شارکی در گفت و گو با خبرنگار ایرنا، افزود: طبق روال و سنوات گذشته بسته حاوی نمونه کشتی گیران به آزمایشگاه آلمان ارسال شد اما آنگونه که به ما اطلاع دادند به دلیل تفاوت اظهارنامه گمرکی با محتوای موجود و عدم حضور مسئولان این آزمایشگاه، پست محموله را بازگشت زده و به تهران عودت داده است.

وی ادامه داد: با بررسی شرایط این نمونه ها صبح امروز به آلمان ارسال شد و مشکلی به وجود نخواهد آمد، طبق روال و سنوات گذشته قرار بر این بود که به صورت ۲۴ ساعته این نمونه ها تحویل گرفته شود اما مسئولان آزمایشگاه کلن برای آنکه این مساله دیگر تکرار نشود اعلام کردند در صورتی که فردی برای دریافت نبود می توانیم نمونه ها را به دانشگاه ورزش کلن که در کنار آزمایشگاه است تحویل بدهیم تا دیگر نمونه ها برگشت نخورد.  

دبیر کل ستاد ملی مبارزه با دوپینگ افزود: بر روی هر نمونه چند نامه و فرم وجود دارد و این که می گویند به دلیل عدم ثبت آدرس گیرنده، بسته برگشت خورده است صحت ندارد. پیش از این ما از طریق یک شرکت معتبر بین المللی کارها را دنبال می کردیم که پس از تحریم ها شرکت دیگری جایگزین شد و طبق روال پست اگر در محل، گیرنده ای نباشد محموله برگشت می خورد.  

 

کلید واژه ها :
نظرات
ADS
ADS
پربازدید